Skravletråd november

Funnet sengen og venter på at lillebror skal bli ferdig å amme slik jeg kan legge meg helt under dyna:-). Fryser utrolig for tiden, har til og med lagt ett teppe over dynen for natten for jeg fryser slik:-)

Alt er mye lettere på sommeren:P
Det er det.

Dog, bortsett fra når det regner så en må ha regntøy, men det er jo nesten 20 grader så en renner jo bort i jakke da. Og man kan ikke klage, for det er nesten 20 grader og det er ingen selvfølge å få det så varmt ;-) (og på tur med babyen må man jo)

Men ja, det er enklere om sommeren. Det var egentlig akkurat det jeg tenkte da jeg kledde på meg i morges

Funnet sengen og venter på at lillebror skal bli ferdig å amme slik jeg kan legge meg helt under dyna:-). Fryser utrolig for tiden, har til og med lagt ett teppe over dynen for natten for jeg fryser slik:-)
God natt :P Jeg er også frost pinne om vinteren.

God natt :P Jeg er også frost pinne om vinteren.
Jeg også

Må huske å skifte på senga i morgen, jeg vil ha frotté laken og flanelldynetrekk. Helst i går. Det ble brått kaldt!

Jeg også

Må huske å skifte på senga i morgen, jeg vil ha frotté laken og flanelldynetrekk. Helst i går. Det ble brått kaldt!
Hehe! Ja ikke sant! Det ble det.. jeg liker egentlig vinter og kulde men fryser veldig lett. Spesielt på bena

Hehe! Ja ikke sant! Det ble det.. jeg liker egentlig vinter og kulde men fryser veldig lett. Spesielt på bena
Fryser alltid på beina. Kjøpt ullsokker i dag. Jeg sliter ut noen par hvert år og kjøper nye når det blir kaldt.

Fryser i senga også. Fryser alltid

Fryser alltid på beina. Kjøpt ullsokker i dag. Jeg sliter ut noen par hvert år og kjøper nye når det blir kaldt.

Fryser i senga også. Fryser alltid
Ullsokker er godt å ha! Eller lester som jeg kaller det. Måtte slutte å si det da vi flytta til Østlandet for ingen her visste jo hva det var.

Back
Topp