Tatt bilder selv?Blei helt borte i fotoverden ble så mange fine bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt bilder selv?Blei helt borte i fotoverden ble så mange fine bilder
Hvor lang tid tar det?Da var det gått 1.5 t
Fikk akkurat bwskjed om at han ikke var ferdig
Ja veldig fornøydTatt bilder selv?
Det er det.Alt er mye lettere på sommeren
Så gøy da! Hva har du fotografert?Ja veldig fornøyd
Så flink du er! Og de der er jo så fine!Vis vedlegget 206529
Mangler bare knapper og litt ferdigstilling. Mitt første skikkelige strikkeprosjekt
God natt Jeg er også frost pinne om vinteren.Funnet sengen og venter på at lillebror skal bli ferdig å amme slik jeg kan legge meg helt under dyna. Fryser utrolig for tiden, har til og med lagt ett teppe over dynen for natten for jeg fryser slik
Jeg ogsåGod natt Jeg er også frost pinne om vinteren.
Hehe! Ja ikke sant! Det ble det.. jeg liker egentlig vinter og kulde men fryser veldig lett. Spesielt på benaJeg også
Må huske å skifte på senga i morgen, jeg vil ha frotté laken og flanelldynetrekk. Helst i går. Det ble brått kaldt!
Tok 1 t og 55 minHvor lang tid tar det?
Sov godt!Nå er vi klare for senga også. Kb har fått litt mat , 12 siden sist han spistr
Fryser alltid på beina. Kjøpt ullsokker i dag. Jeg sliter ut noen par hvert år og kjøper nye når det blir kaldt.Hehe! Ja ikke sant! Det ble det.. jeg liker egentlig vinter og kulde men fryser veldig lett. Spesielt på bena
God bedring til hamNå er vi klare for senga også. Kb har fått litt mat , 12 siden sist han spistr
Ullsokker er godt å ha! Eller lester som jeg kaller det. Måtte slutte å si det da vi flytta til Østlandet for ingen her visste jo hva det var.Fryser alltid på beina. Kjøpt ullsokker i dag. Jeg sliter ut noen par hvert år og kjøper nye når det blir kaldt.
Fryser i senga også. Fryser alltid
Natta og sov godtNei NÅ er det natta...