Takk rtakkGod bedring til ham
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk rtakkGod bedring til ham
Dere får ringe på hjelp ;-)Ett lys på rommet vi ikke finner bryter til.. Rett over hodet på kb..
LillemorSå gøy da! Hva har du fotografert?
Måtte det, bryteren til den lampen lå ned i en skuffDere får ringe på hjelp ;-)
Så gøy hvilket kamera har du?Blei helt borte i fotoverden ble så mange fine bilder
Blir du dårlig behandlet?Legevakta i Oslo sentrum... aldri mer! Holder meg til legevakten øst
Skulle bare mangleIkke sant pappa får ta skylda for noe mens han er borte
Uff, det er nok ikke behagelig neiHehe, ok! Jeg elsker å gå på ski da. Men er ikke helt god i bekkenet enda, så er spent på hvordan det skal bli med skitur i vinter. Er ikke helt godt med de diagonal-bevegelsene man gjør med å gå på ski
Lester tenker jeg på som det jeg kaller ragger. Ullsokkene mine er sokker. Lagd i ull. Når jeg skal ut har jeg helst tykkere ull utenpå, ragger. Helst hjemmestrikket ;-)Ullsokker er godt å ha! Eller lester som jeg kaller det. Måtte slutte å si det da vi flytta til Østlandet for ingen her visste jo hva det var.
Hehe, godt det funker å bytteJa hun sovna til slutt. Mannen kom og lurte på om vi skulle bytte. Så da tok han over og da sovna hun på 10 minutter. Han har virkelig et talent der Med førstemann var det motsatt
Så søtVis vedlegget 206529
Mangler bare knapper og litt ferdigstilling. Mitt første skikkelige strikkeprosjekt
Håper dere har sovet godtNå er vi klare for senga også. Kb har fått litt mat , 12 siden sist han spistr
Fikk så skikkelig frosten i meg også. Men fikk varmen i meg til slutt men kaldt å stå opp igjen i morges:-/God natt Jeg er også frost pinne om vinteren.
Operasjonen gikk fint?Nå er vi klare for senga også. Kb har fått litt mat , 12 siden sist han spistr
Tusen takk! Er litt stolt, første jeg strikker som er et ordentlig plagg med forskjellige tekniker osv. Gjorde litt feil her og der, men syns heldigvis ikke så godtSå flink du er! Og de der er jo så fine!
God morgenGod morgen forresten alle sammen! I natt har det bare vært amming 2 ganger, men litt urolig i en halvtimestid fra kl 5men mammas pupp og armkrok funker. Så vi sov til 7! Nå er det opp å stå og spise frokost!