Skravletråd november

Hehe, ok! Jeg elsker å gå på ski da. Men er ikke helt god i bekkenet enda, så er spent på hvordan det skal bli med skitur i vinter. Er ikke helt godt med de diagonal-bevegelsene man gjør med å gå på ski :(
Uff, det er nok ikke behagelig nei:(
Håper bekkenet roer seg!

Ullsokker er godt å ha! Eller lester som jeg kaller det. Måtte slutte å si det da vi flytta til Østlandet for ingen her visste jo hva det var.
Lester tenker jeg på som det jeg kaller ragger. Ullsokkene mine er sokker. Lagd i ull. Når jeg skal ut har jeg helst tykkere ull utenpå, ragger. Helst hjemmestrikket ;-)

Men i natt sov jeg med ullsokker.

Og våknet kald på tærene. Jeg fikk ikke varmen i kroppen og tærene før jeg hadde den lille varmeklumpen min under dyna for amming en halvtimes tid. Når hun var ferdig og klatret rundt i senga igjen ble jeg kald igjen.

Mannen la seg under dyna i går, desverre ikke inntil meg siden vi har frøkna i midten og hørte meg forklare at jeg frøys. Ca et halvt minutt under dyna så sier han "urettferdig". Hva?? "jeg har allerde fått varmen".

Ja, jeg synes det er urettferdig. Han stakk en fot bort og varmet tærene mine såpass jeg fikk sove. Men våknet altså kald. Med sokker.

Vanligvis når jeg legger meg med sokker fordi jeg fryser så sparker jeg dem av meg o søvne forsi jeg blir varm.

God morgen forresten alle sammen! I natt har det bare vært amming 2 ganger, men litt urolig i en halvtimestid fra kl 5men mammas pupp og armkrok funker. Så vi sov til 7! Nå er det opp å stå og spise frokost!

God morgen forresten alle sammen! I natt har det bare vært amming 2 ganger, men litt urolig i en halvtimestid fra kl 5men mammas pupp og armkrok funker. Så vi sov til 7! Nå er det opp å stå og spise frokost!
God morgen:D
Ha en super dag!

God morgen:-). Allerede oppe, ferdig stelt og spist frokost:-). Gubben er ute og prøver å få start på bilen som alltid må krangle litt på morgenen. Aldri vært så effektiv på morgenen når gubben også er hjemme om morgenen:-)

God morgen :) litt trøtt. Stod opp litt tidligere for å følge med på valget :p lille skal straks bade også skal vi spise frokost :)

Det valget skremmer livskiten av meg

Back
Topp