Haha, jeg burde også gått ut på verandaen og måkt frem lekene som ligger derJeg skal snart måke verandaen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jeg burde også gått ut på verandaen og måkt frem lekene som ligger derJeg skal snart måke verandaen
God formiddag har akkurat lagt lille frøkna var ute å måkte istad.God formiddag
Håper alle har det bra
God dag ha en super onsdag!God morgen. Allerede oppe, ferdig stelt og spist frokost. Gubben er ute og prøver å få start på bilen som alltid må krangle litt på morgenen. Aldri vært så effektiv på morgenen når gubben også er hjemme om morgenen
God onsdag til degGod morgen litt trøtt. Stod opp litt tidligere for å følge med på valget lille skal straks bade også skal vi spise frokost
Dette er skummelt....Det valget skremmer livskiten av meg
Sakte men sikker trening er nok best jaHar kommet litt I gang med trening. Gjør øvelser hjemme. Så da merka jeg fort bedring, og kunne endelig begynne å gå turer med litt tempo også. Men så plutselig ble det verre igjen. Burde kanskje ikke kjørt fullt så hardt på kanskje.
Skal ta bilder til julekort der + at jeg er litt redd for utemøbleneHaha, jeg burde også gått ut på verandaen og måkt frem lekene som ligger der
Det er kjiptMå vente lenge med lillegutt.. måtte dra igår for å hente N. Brukte ca 45 min inn og ut av legevakta på legevakta øst. Sier vel sitt
God dag og hurra for det!God morgen fikk brev at svangerskaps pengene er innvilget ! Så innmari deilig
God dag snuppaGod formiddag
Håper alle har det bra
God onsdag alt vel?God dag
Takk det samme til degØnsker alle en strålende onsdag.
Du kan ikke sette opp et vindu da?Irriterende at babycallen er borte. Jeg får jo ikke egentlig utnyttet tiden mens lillesøster bedriver sin nye vane, å sove utenfor!
For jeg må jo passe på når hun våkner!
Huttemegtu lykke til!God onsdag
Må ut å måke mere snø jeg