Skravletråd november

Idag har vi vært på besøk på jobben min! Og lille P var kjempe tålmodig syns de! Jeg syns hun var seg selv, Hehe. Satt på sjefens fang og var super fascinert over skjegget hans. Glad jeg akkurat hadde klipt neglene hennes, for hun kan ta et godt tak. Har kloremerker på nesa;P vært og henta farsdagsgave og nå ligger vi i senga, hun halvsover med puppen i munn. Når hun sover skal jeg spise litt og slappe av tror jeg..

En vag plan om "tur, grøt, shopping om klokka tilsier det", ble ikke shopping når snuppa sov til kvart på ett.

Amming, grøt og potte/bleieskift. 15-20 min å kjøre hver vei til senteret og må dra derfra ca 1430 for å hente i bhg på veien og være hjemme til storebror kommer fra skolen.

Jeg skulle liksom mange ting.
Så det tar vi en annen dag, gitt.

Men spørs om jeg ikke må trille våken-jente-tur til butikken så vi har middag. Ja, eller kjøre via butikken når vi henter mellomste i bhg om en god time. Likegjerne det, så får hun leke litt nå.

Vurdere en annen plan og shopping på formiddagen i morgen og evt stikke innom min mor og gi grøt og skravle litt før jeg henter mellomste på vei hjem, for å dra etter grøten lar meg ikke gå og finne et og hatt og litt til kalenderen og lys og servietter og krem på apoteket og se på julekjoler og slikt og sånn... Ikke når grøten serveres 13, i stedet for 1130, fordi hun har begynt å sove lenge...

Amme lillebror litt før vi henter storebror i bhg:-). Håper lillebror ikke gråter sånn i bilen men er vel for mye å håpe på:-)

Tatt bilder til julekort nå som snøen er her, tok alene først så får jeg ta av de to andre etterpå :p ikke lett når man er alene og ikke har stativ til kamera, men tror det ble greit ImageUploadedByBV Forum1478698345.007639.jpg

Back
Topp