Haster ikke, bortsett fra fuktighetskrem, men har til noen dagerSmå barn endrer planer kjapt
Håper dere får det til i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haster ikke, bortsett fra fuktighetskrem, men har til noen dagerSmå barn endrer planer kjapt
Håper dere får det til i morgen![]()
Har vært hjemme idag. Hatt besøk av søstera mi og så svigermor. Nå skal E på trening. Der da?Takk . Gjør dere på i dag da?
Har gått greit idag? Håper det hjelper så han slipper smerterSnart avslutning
Kb har inntatt ny dose paracet pga vondter
Nei varmepumpe alene pleier ikke være nok når det er ordentlig kaldt. Har fyra mye idag vi. Har ikke varmepumpe da, er ganske kaldt I huset herJeg fryyyyyser sånn :S
Den varmepumpa klarer ikke å hamle opp med minusgradene ute![]()
Kan ikke fyre før ungen er lagt. Kan ikke ha grind her da ovnen er plassert slik at det blir vanskelig å dekke den for henneNei varmepumpe alene pleier ikke være nok når det er ordentlig kaldt. Har fyra mye idag vi. Har ikke varmepumpe da, er ganske kaldt I huset her
ÅååjaKan ikke fyre før ungen er lagt. Kan ikke ha grind her da ovnen er plassert slik at det blir vanskelig å dekke den for henne![]()
Ja det er det. Prøver så langt dwt lar seg gjøre å unngå det. Men noen ganger så er det veldig greit. Nå for tida så har jeg ei som står å drar meg I buksebena og hylskrikende hver gang jeg lager middag så da prøver jeg å lage kjappe middager. Noen ganger blir det da posemat e.l.Det skjer ikke så ofte her i huset, men noen ganger er det behagelig enkelt å lage middag av halvfabrikater
Dersom mannen rydder og tørker opp: 3På en skala fre 1-10: hvor moro er det ikke når bæsjebleia ramler ned fra stellebordet med innsida ned mot gulvet. Og treffer søppelbøtta på vei ned?
Hva trener han? Vært i åpen barnehage med frøkna. Ellers ingen sprell her. Rolig ettermiddagHar vært hjemme idag. Hatt besøk av søstera mi og så svigermor. Nå skal E på trening. Der da?
FotballHva trener han? Vært i åpen barnehage med frøkna. Ellers ingen sprell her. Rolig ettermiddag
Var alene hjemme med frøkna jaDersom mannen rydder og tørker opp: 3
Dersom mannen tar gutten mens jeg rydder og tørker opp: 1
Dersom jeg må rydde og tørke på med barnet i nærheten: -10
Hmm minus 10?På en skala fre 1-10: hvor moro er det ikke når bæsjebleia ramler ned fra stellebordet med innsida ned mot gulvet. Og treffer søppelbøtta på vei ned?
Noe sånt ja!Hmm minus 10?.
Huff ikke syk? Hva hadde dere til middag?Ligger på sofaen om manner meg opp til å lage middagslapp idag..
Var 8 barnFotballÅpen barnehage er fint da. Mye folk der?