Skravletråd november

Nei varmepumpe alene pleier ikke være nok når det er ordentlig kaldt. Har fyra mye idag vi. Har ikke varmepumpe da, er ganske kaldt I huset her
Kan ikke fyre før ungen er lagt. Kan ikke ha grind her da ovnen er plassert slik at det blir vanskelig å dekke den for henne :p

God kveld! Hvordan går det med alle? :)

Her kjenner jeg det blir kjempetidlig-kveld på L.. At det går an å være så sur :O

Det skjer ikke så ofte her i huset, men noen ganger er det behagelig enkelt å lage middag av halvfabrikater
Ja det er det. Prøver så langt dwt lar seg gjøre å unngå det. Men noen ganger så er det veldig greit. Nå for tida så har jeg ei som står å drar meg I buksebena og hylskrikende hver gang jeg lager middag så da prøver jeg å lage kjappe middager. Noen ganger blir det da posemat e.l.

På en skala fre 1-10: hvor moro er det ikke når bæsjebleia ramler ned fra stellebordet med innsida ned mot gulvet. Og treffer søppelbøtta på vei ned?

På en skala fre 1-10: hvor moro er det ikke når bæsjebleia ramler ned fra stellebordet med innsida ned mot gulvet. Og treffer søppelbøtta på vei ned?
Dersom mannen rydder og tørker opp: 3
Dersom mannen tar gutten mens jeg rydder og tørker opp: 1
Dersom jeg må rydde og tørke på med barnet i nærheten: -10

Venter på en pakke og fikk tilbud om å få levert den på døren:-). Yes tenkte jeg, så slipper jeg å stresse med å komme meg til postkontoret for å hente den. Kunne velge hvilken dag den skulle leveres på og valgte idag. Skal leveres mellom kl 17 og 21 og sjåfør skal ringe 30-60 min før h*n kommer på døren. Nå har storebror sovnet, ennå ikke hørt noe og kom på hvor kjedelig det er å sitte og vente på pakker slik.

Back
Topp