Skravletråd november

Håper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.

Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk :)

Håper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.

Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk :)
Klart du naila den! :) Ja det var lang ventetid! Krysser fingrene; )

God morgen :)
Hatt en bra dag så langt?
Hvordan gikk det med mannen din og møtet med sjefen i kongsberg?
Vært på farten i hele dag:-). Det hadde gått bra. Sjefen ville vi skulle diskutere oss imellom om vi ville flytte før han evt sa han var interessert helt 100%. Ga beskjed igår at vi var interessert i å flytte. De skulle diskutere det på kontoret og gi tilbakemelding. Ikke hørt noe mer ennå:-)

Klart du naila den! :) Ja det var lang ventetid! Krysser fingrene; )
Ja. De er ganske nøye i utvelgningsprosessen :p glad jeg fikk intervju, men nå kommer jeg til å bli skikkelig skuffa om det ikke blir et ja altså :p er så gira :p

Rydderunde i huset så setter jeg meg ned med en kopp te og strikketøyet :)

Må det ja.

Sender eldste avsted i vinterdressen.
Mellomste kjører jeg så hun har dressen i bhg (og en hjemme)

Og yngste har ull utenpå ull utenpå ull, puttet nedi en bilstol med ullteppe jeg har strikket på, eller når vi går ut, pose med ullfyll og det samme ullteppet på toppen for å få godt opp mot hodet.

Og meg selv.... Jeg gruer meg til å gå ut for jeg er kald på tærene etter bilturen.

Frister å legge henne inne, før vi skal på kjøretur.

Men jeg må lufte hunden. Og hun sover sikkert lite på shopping så hun bør sove litt først
Alt er mye lettere på sommeren:P

Så bra :) Var på babysang med begge mine. Litt varierende erfaring med det :P Det ene stedet hadde litt dårlig opplegg synes jeg. Var det mange der?
Vi er fast gjeng på minst 6. På det meste er det vel 15stk. Men veldig væravhengig ser det ut som. Kaldt og mye snø idag. Jeg bor rett ved, deilig å komme seg ut av huset uansett vær.

Back
Topp