God planLegge meg tidlig idag og håpe jeg sover det av meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God planLegge meg tidlig idag og håpe jeg sover det av meg
Klart du naila den! Ja det var lang ventetid! Krysser fingrene; )Håper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.
Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk
Takk for det ❤Masse lykke til med operasjon osv. Åh, stakkar gutt altså..
Haha! Er jo da det er lettest å skylde på andre
Klart du naila det søtaHåper jeg naila intervjuet idag. Og at jeg blir valgt selvfølgelig. De bestemmer seg ila mnd. Så blir lenge å vente.
Men de var godt fornøyd og sa jeg hadde gjort en veldig god jobb og et positivt inntrykk
Kb har brekt armen 2 steder og må opwrere inn skruerHva skjer? Hvilken op?
Vært på farten i hele dag. Det hadde gått bra. Sjefen ville vi skulle diskutere oss imellom om vi ville flytte før han evt sa han var interessert helt 100%. Ga beskjed igår at vi var interessert i å flytte. De skulle diskutere det på kontoret og gi tilbakemelding. Ikke hørt noe mer ennåGod morgen
Hatt en bra dag så langt?
Hvordan gikk det med mannen din og møtet med sjefen i kongsberg?
Åneeei :O stakkar kb da!! Går det greit med han under omstendighetene?Kb har brekt armen 2 steder og må opwrere inn skruer
Aw søte du ❤Klart du naila det søta
Ja. De er ganske nøye i utvelgningsprosessen glad jeg fikk intervju, men nå kommer jeg til å bli skikkelig skuffa om det ikke blir et ja altså er så giraKlart du naila den! Ja det var lang ventetid! Krysser fingrene; )
Såpass ille, god bedring!Hjalp med smertestillende og gips heldigvis
Håper han snart blir operert nå,regner med det blir smerter etterpå
]
Uff da:-/. Håper det går greit med han. God bedring til kbUff brekt arm på kb
Nå venter vi åå rtg å gips
Han halvsover på meg fordi han er så kvalm
Alt er mye lettere på sommerenMå det ja.
Sender eldste avsted i vinterdressen.
Mellomste kjører jeg så hun har dressen i bhg (og en hjemme)
Og yngste har ull utenpå ull utenpå ull, puttet nedi en bilstol med ullteppe jeg har strikket på, eller når vi går ut, pose med ullfyll og det samme ullteppet på toppen for å få godt opp mot hodet.
Og meg selv.... Jeg gruer meg til å gå ut for jeg er kald på tærene etter bilturen.
Frister å legge henne inne, før vi skal på kjøretur.
Men jeg må lufte hunden. Og hun sover sikkert lite på shopping så hun bør sove litt først
Artig å se hvor fort de utvikler segHåper det! Tusen takk hun har vokst veldig på språk og forståelse
Hehe, mye kos og koselige samtaler er toppKl 8 i morges utfordret jeg meg selv meg hvor langt jeg vil klare å strikke på siste armen til genseren før kl 10.
Hittil har jeg klart 1,5 omganger
Men i tillegg har jeg fått mye kos, latter og smil fra lille U og har fått snakket med mamma
God kveld alt topp her!God morgen :-D alt bra?
Vi er fast gjeng på minst 6. På det meste er det vel 15stk. Men veldig væravhengig ser det ut som. Kaldt og mye snø idag. Jeg bor rett ved, deilig å komme seg ut av huset uansett vær.Så bra Var på babysang med begge mine. Litt varierende erfaring med det Det ene stedet hadde litt dårlig opplegg synes jeg. Var det mange der?
Hahaha godt å ha noen å skylde på.Henger opp tøy, oppdager at lille har tømt ut ut diverse sjampo og balsam flasker, pluss mesteparten av badevannet sitt
"J har du gjort dette?" Spør jeg
"Nei...pappa" sier hun
Kb har brekt armen 2 steder og må opwrere inn skruer