Ja må kjøre kb på skolenHøres fornuftig ut. Tidlig opp i mårra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må kjøre kb på skolenHøres fornuftig ut. Tidlig opp i mårra?
Tusen takk.God bedring til U
Synes det er litt godt med vinterkulde også jeg
Var heldigvis ikke så ille her i morges, var rundt -6, er glad så lenge det er varmere enn -10 så får vi se hvor lenge det holder seg derJeg synes overgangen er helt forferdelig våkna opp til 12 minus idag, surna
10 minus herJeg synes overgangen er helt forferdelig våkna opp til 12 minus idag, surna
Det skjønner jegTusen takk.
Jeg liker det ikke når han minste er syk
Sove godt du ogGod natt og sov godt
Burde egentlig gjøre det jeg også, men er så koselig å sitte å strikkeTuslet opp i senga jwg nå
Haha! Jeg hadde seriøst ikke orket det er små kvalm og dårlig av ME. Tusen takk lillegutt sovnet nå ved puppen ❤ så håper han får ro nå. Virker som han klørTrodde du skrev du skulle ut å jogge. Ble skikkelig imponert God natt! Håper dere får sove!
Den bilen var kul!!Da var julegavene i boks jo
Pannebånd, det første har hun rotet bort.Så fine farger, hva skal det bli?
Sitter og strikker selv.Snaaart ferdig med kjappstrikkadrakt til P!! Men ikveld prioriterer jeg tidlig kveld fremfor strikking. Amme P så skal jeg surfe litt og så blir det natta.
Det vil bli stiligPannebånd, det første har hun rotet bort.
Det et samme garn som det forrige også (går jo ikke et helt nøste.)Det vil bli stilig
Det tror jeg påBurde egentlig gjøre det jeg også, men er så koselig å sitte å strikke
Da kommer hn nok til å elske denne ogsåDet et samme garn som det forrige også (går jo ikke et helt nøste.)
Hun elsket det forrige, så
Er ikke så farlig for meg, jeg kan sove litt på dagen i morgen dersom jeg er trøtt i morgen tidligDet tror jeg på