Geletog
Flørter med forumet
Ikke jeg heller! Tusen takkÅjda... Håper virkelig ikke det er brennkopper. God bedring til den lille!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller! Tusen takkÅjda... Håper virkelig ikke det er brennkopper. God bedring til den lille!
Skal bare ja.. kjenner til den!!Eldste her er seig i dag skal bare...
Synes det er litt godt med vinterkulde også jegKlager ikke bortsett fra kulden da, den klager jeg litt på
Det skal jeg absolutt!Nyt kvelden i sofa
Det må bli på dagen, på kvelden skal jeg treneDu får ta det igjen i mårra
Til en kake jeg skal bake til et babyshowerHva skal du handle?
Lille U kastet opp i barnehagen.God bedring hvem er syk?
Jeg stikker nok innom her på dagen jeg og. Hva skal du trene?Det må bli på dagen, på kvelden skal jeg trene
Åh, det er kjedelig da... Får håpe han blir fort herda fra alle disse nye barnehagebakterieneDet går greit, virker som om ham trives men han har hvert veldig mye syk. Så føler ikke han har hvert der så mye jaja
Jeg skjønner, da skal det nok bli godt med netter hvor du kan få sove skikkelig igjen
Masse lykke til.Takk første runde i intervju.
Tok 3 tester hjemme etter søknadsrunden for å bli utvalgt til intervju. Noen tips? Dritnervøs faktisk
Han sovnet rundt kl 15, og sov 1,5 timerFikk han litt søvn til slutt?
Da hadde jeg klaget..Lappen var ikke synlig i ruta tydeligvis Vis vedlegget 206347
Så fine farger, hva skal det bli?
Vokser ikke så fort.
Men det er meldt kuldegrader hele uka så jeg siktet egentlig ikke på å ha det klart før det er mildere, for å unngå "skal bruke det!" i mange kuldegrader
God bedring til ULille U kastet opp i barnehagen.
Han virket helt fin når jeg hentet han, med var ganske slapp nå i kveld
God natt og sov godtJeg får logge ut så vi prates i morgen god natt ❤
Trodde du skrev du skulle ut å jogge. Ble skikkelig imponert God natt! Håper dere får sove!Jeg får logge ut så vi prates i morgen god natt ❤
Høres fornuftig ut. Tidlig opp i mårra?Trøtt jeg ,må finne senga snart
Jeg går lange turer i skogen her oppe, en 9-10 km så det tar et par timer og kommer meg ikke ut før 18:30-19 tiden, dusjen etterpå så da går kveldenJeg stikker nok innom her på dagen jeg og. Hva skal du trene?