Det var han jaDa er han nok fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var han jaDa er han nok fornøyd
Hca kjøper du?Bestille julegaver til barna, så er jeg tilbake igjen
Bestille julegaver til barna, så er jeg tilbake igjen
Jeg er enigPannebånd er kjekt det, på høst og vår eller mildere dager
Jeg sloss med 5 åringen som elsker sitt pannebånd! hu mor mener nemlig at han må ha lue når det er -7....
Er ikke det neiDet er ikke noe godt!
Har slengt meg i den alleredeDa var eldste også i seng. Bare en rydderunde nå så skal jeg slenge meg i sofaen
Rammemadrass til kbSå deilig hva slags seng?
3 barn på under 2 år herJa, fikk 3 barn på 4 år
Ha ha bra det daHaha, det har vi sluttet med
Uansett hadde jeg nok ikke delt det med dere
Njaa, ikke akkurat. Er jo mange av de "de samme gamle" som er her. Men så er det en del periodeskravlere (har jeg inntrykk av ). Jeg er en av de Koselig å få flere med på skravlinga da! Er gøy å være aktiv på forumet
Det er veldig bra jobba ! Her blir det 3 på under 2 årDet er fader meg godt jobba du! Styrker min teori om at du er stålkvinnen.
Jupp det stemmerNy seng?
Jeg får ta skravling en annen kveld lillegutt gråter og tydelig ubehag. Om utslettet er der i morgen drar jeg til legen. Går brennkopper i bhg til N ... satser på det er bedre og ikke noe verre i morgen de små røde prikkene ha en fin kveld
Alvorlig underernært så nå må vi loggføre alt han spiser og drikker i ei uke. Ernæringsfysiolog skal se på resultatet, så vil vi få veiledning videre...Uff da er han syk?
Går fint som det pleier i grunn..
Bra med dere?
tusen takk håper jeg og! brennkopper på en liten gutt som er 4 1/2 mnd frister ikkeOffda, håper det blir bedre. Ha en fin kveld
Den skjønte jeg ikkeJa edgar ble med hjem fra rusta
Vi prøver å dele på det. Men han er oppe 5 uansett være derKan du ikke la mannen ta henne en natt?