Skravletråd november

Pannebånd er kjekt det, på høst og vår eller mildere dager:)
Jeg sloss med 5 åringen som elsker sitt pannebånd!:P hu mor mener nemlig at han må ha lue når det er -7....
Jeg er enig

Kuldegrader er lue, sier jeg. Vi bor på Vestlandet hvor kuldegradene alltid effektivt er flere enn gradestokken viser pga "den kalde trekken"

dfbc86e8f11376b96ced6e62e753ace9

Vokser ikke så fort.

Men det er meldt kuldegrader hele uka så jeg siktet egentlig ikke på å ha det klart før det er mildere, for å unngå "skal bruke det!" i mange kuldegrader

Njaa, ikke akkurat. Er jo mange av de "de samme gamle" som er her. Men så er det en del periodeskravlere (har jeg inntrykk av ). Jeg er en av de ;) Koselig å få flere med på skravlinga da! Er gøy å være aktiv på forumet :)

Det er litt avhengighetsskapende☺️

Jeg får ta skravling en annen kveld :) lillegutt gråter og tydelig ubehag. Om utslettet er der i morgen drar jeg til legen. Går brennkopper i bhg til N ... satser på det er bedre og ikke noe verre i morgen de små røde prikkene :) ha en fin kveld :D

Jeg får ta skravling en annen kveld :) lillegutt gråter og tydelig ubehag. Om utslettet er der i morgen drar jeg til legen. Går brennkopper i bhg til N ... satser på det er bedre og ikke noe verre i morgen de små røde prikkene :) ha en fin kveld :D

Offda, håper det blir bedre. Ha en fin kveld :-)

Går fint:D som det pleier i grunn..
Bra med dere?:)
godt å høre :D veldig bra! men nå har det vært sykdom i huset. først hadde jeg virusinfeksjon, så fikk lillegutt spysyke og N etter det. nå har lillegutt noe utslett som jeg håper ikke er brennkopper. ellers nyter vi livet med de 2 små. N har blitt 3 år :D

Back
Topp