Har altfor mye å gjøre, men titter innomUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
Noen som har planer om å skravle i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har altfor mye å gjøre, men titter innomUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
Noen som har planer om å skravle i kveld?
Håper ettermiddagen gikk greitHun sov 5.45-6.40 og var i fint humør til vi gikk tur klokka 11 da sov hun til nesten ett, inkl en god stund etter at vi kom hjem! (bare at jeg fant ikke babycallen så jeg måtte tilslutt ta henne inn. Den brukes nesten aldri, hun våkner ved postkassene)
Også har hun faktisk ikke sovet igjen. Så spent på tiden frem til seks....(da får hun kveldsmat og går på badet)
Kjøpt ny seng?Hurra sengenr kommer i dag
God kveld kan ikke klage! Du da?God dag har dere det fint?
Fått kjøpt noe spennende?Hjemme fra butikktur
Jaaa. Så nervøs at jeg nesten pisser på megNææh er det i morgen ææh! Spennende krysser fingerne for deg.
Stakkars, trist når ingen vil hjelpeNesten rett uten for coop obs var det en stakkar som hadde fått motorstopp. Folk bak står og tuter. Ingen tilbyr seg å taue bort stakkarn.
Hei på degHei alle sammen.
Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært her inne. Har prøvd å holde meg unna, i håp om at det kanskje var den konstante tanken på å få baby som tulla med syklusen min. Ingenting skjer, og da gidder jeg rett og slett ikke holde meg borte lenger. Er nå 63 dager på overtid, så har gitt opp hele greia. Så nå skal jeg heller prøve å komme tilbake igjen! Hvordan går det med dere alle? Hva driver dere med?
Velkommen hjemHjemme fra butikktur
Jobber med å legge barnPrøver på det Hva driver du med I kveld?
Ja :/ så relativt slitenSå kjipt
Hihih hæres kjent ut enda bortsett fra hundenIdag spiste P sitt første måltid i stol!! Glad vi har hunder for hun pyntet gulvet med halve porsjonen av middagen Hehehe.. har gitt i vippestol hittil
Jupp både vi og kbKjøpt ny seng?
Ja litt tettere enn hva jeg så for meg selv om vi ønsket tette barnSåpass tett også ja.. Ja da kan jeg se at det blir vrient!
He he ikke uvanlig detIdag spiste P sitt første måltid i stol!! Glad vi har hunder for hun pyntet gulvet med halve porsjonen av middagen Hehehe.. har gitt i vippestol hittil
Ha ha leste jobber med å lage barnJobber med å legge barn
Kun en igjen nå du da?
Det var jo veldig leit... Får krysse fingrene for deg fremover!
Koselig å ha deg her inne da
Hos oss er alt bra. Merker at det nærmer seg permisjonsslutt. Litt klump I magen ja.. hvor har dette året blitt av???
Ja edgar ble med hjem fra rustaFått kjøpt noe spennende?
Uff da er han syk?Opp og ned her i dag. Har vært til legen med lillegutt som ikke vil spise