Skravletråd november

Idag spiste P sitt første måltid i stol!! Glad vi har hunder for hun pyntet gulvet med halve porsjonen av middagen Hehehe.. har gitt i vippestol hittil

Hun sov 5.45-6.40 og var i fint humør til vi gikk tur klokka 11 da sov hun til nesten ett, inkl en god stund etter at vi kom hjem! (bare at jeg fant ikke babycallen så jeg måtte tilslutt ta henne inn. Den brukes nesten aldri, hun våkner ved postkassene)

Også har hun faktisk ikke sovet igjen. Så spent på tiden frem til seks....(da får hun kveldsmat og går på badet)
Håper ettermiddagen gikk greit:)

Hei alle sammen.
Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært her inne. Har prøvd å holde meg unna, i håp om at det kanskje var den konstante tanken på å få baby som tulla med syklusen min. Ingenting skjer, og da gidder jeg rett og slett ikke holde meg borte lenger. Er nå 63 dager på overtid, så har gitt opp hele greia. Så nå skal jeg heller prøve å komme tilbake igjen! Hvordan går det med dere alle? Hva driver dere med?
Hei på deg:D
63 dager på overtid og negative tester?? Krøll i systemet?:(

Idag spiste P sitt første måltid i stol!! Glad vi har hunder for hun pyntet gulvet med halve porsjonen av middagen Hehehe.. har gitt i vippestol hittil
Hihih hæres kjent ut enda :p bortsett fra hunden :p

Det var jo veldig leit... :( Får krysse fingrene for deg fremover!
Koselig å ha deg her inne da :)
Hos oss er alt bra. Merker at det nærmer seg permisjonsslutt. Litt klump I magen ja.. hvor har dette året blitt av???

Takk for det :-) åå, kan tenke meg tiden går fort, ja! Mange minner på kort tid. Så bra at alt er bra :-)

Back
Topp