Ja typisk det. Er 18.5 mnd mellom demTypisk at det blir sånn samtidig da. Og såklart når man er alene! hvor stor aldersforskjell er det på de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja typisk det. Er 18.5 mnd mellom demTypisk at det blir sånn samtidig da. Og såklart når man er alene! hvor stor aldersforskjell er det på de?
Hva skal du handle?Jeg må ut en tur, og jeg som hadde lyst til å skravle i kveld....
Håper jeg ogsåEr veldig koselig håper dere slipper mye folk..
Haha, ikke lett det brødgreieneGod morgen Ronja
Jobb idag?
Skal straks til butikken. Er tom for brød...igjen haha! Typisk.
Opp og ned her i dag. Har vært til legen med lillegutt som ikke vil spiseTakk, den har vært topp
Hvordan har din dag vært?
Det er ikke noe godt!Fy så kaldt!
Jeg glemte hansker da jeg kjørte. Og lue forsåvidt men fingrene må jo holde rattet.
Fire kalde grader gjør rattet kaldt.
God kveld dagen har vært fin her!God morgen alle sammen! ønsker dere en fin dag!
Såpass tett også ja.. Ja da kan jeg se at det blir vrient!Ja typisk det. Er 18.5 mnd mellom dem
Går fint som det pleier i grunn..Godt dere husker meg
Hvordan går det?
Ja, fikk 3 barn på 4 årGanske tette da
Salg er tipptopp hvor handlet du?Fornøyd ! Nye vinterboots til eldste, gymsko og to superundertøysett til hu for den nette sum av 600 kr Elsker salg ♡
God bedring hvem er syk?Hjemme med sykt barn i dag.
Hva gjør dere?
Hehe, et fornuftig ønskeFørstehjelpsskrin, hvertfall bandasje
Så kjiptNja. Urolig :/
He he ja ikke santHehe, et fornuftig ønske
Takk første runde i intervju.Masse lykke til med intervju, var det andregangs?
Har det vært en fast gjeng som skravler? Jeg begynte ikke å være aktiv her før for et par uker siden egentlig. Koselig å skravle når jeg ammer til søvn. Noen ganger blir jeg liggende en stund før hun sovner.Jeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?
Hihi, bring folka var grei å hjalp til med avskruinga daHe he såpass ja
Fikk han litt søvn til slutt?Har en liten gutt som ikke vil sove.
Riktignok så sov han 15-20 minutter i bilen, men det er langt mindre enn han pleier
Det er kjipt! feilparkert?Ååå nå er jeg irritert ! Fikk parkeringsbot