Det pleier ikke være noe problem her.Håper å få til litt hverfall vi får se på sovinga til N først
Er et større problem at jeg aldri har skravletid om dagen.
Dagene bare flyr avgårde i 150 km/t og brått så er det leggetid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det pleier ikke være noe problem her.Håper å få til litt hverfall vi får se på sovinga til N først
Hun sov 5.45-6.40 og var i fint humør til vi gikk tur klokka 11 da sov hun til nesten ett, inkl en god stund etter at vi kom hjem! (bare at jeg fant ikke babycallen så jeg måtte tilslutt ta henne inn. Den brukes nesten aldri, hun våkner ved postkassene)Håper hun sov lenge og vel
Det er kjiptÅåå nå er jeg irritert ! Fikk parkeringsbot
Ikke så mye tror jegUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
Noen som har planer om å skravle i kveld?
Sengenr.???Hurra sengenr kommer i dag
Ja sengeneSengenr.???
Det var ikke det du skrevJa sengene
Om de små sovner greit så tenkte jeg å prøve å få skravlet littUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
Nei men du skjønte det velDet var ikke det du skrev
Hehe neida. Imorgen tusen takkÅ ja, trodde du hadde vært Masse lykke til!
Har det fint viGod dag har dere det fint?
Nææh er det i morgen ææh! Spennende krysser fingerne for deg.Finansiell rådgiver i bank
Skal på intervju i morgen. Vært gjennom 3 tester i første runde
Jippii her er frysen påtur inn kjellerdøra. Dvs når de får skrudd av døraHurra sengenr kommer i dag
Om jeg finner vitnemålet mitt og får gjort klar klærne til intervjuet imorgen kjapt så er jeg medUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
JippiOm de små sovner greit så tenkte jeg å prøve å få skravlet litt
Masse lykke til med intervju, var det andregangs?Om jeg finner vitnemålet mitt og får gjort klar klærne til intervjuet imorgen kjapt så er jeg med
Ja det blir fort hektisk og jeg har hatt dårlige perioder med sykdommen så ikke orket så mye skravling. Begynner å komme meg. Må bare få noen dager med søvn på dagenDet pleier ikke være noe problem her.
Er et større problem at jeg aldri har skravletid om dagen.
Dagene bare flyr avgårde i 150 km/t og brått så er det leggetid