Urolig natt. Men hosten gav seg til slutt.Håper natta gikk bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urolig natt. Men hosten gav seg til slutt.Håper natta gikk bra.
Nja. Urolig :/Håper natta gikk greit?
Ble ikke den lengste aketuren hun måtte ha med tøydukken sin men vi hadde det gøySå koselig da.
Sitter bare å strikker litt og hører på lille U prater med Tigergutt, regner med han sovner snart
Fikk en telefon like etter han var levert om at han hadde kastet opp, og det går omgangssjuke der.Ble ikke den lengste aketuren hun måtte ha med tøydukken sin men vi hadde det gøy
Nå må jeg få tørtet den stakkars dukken
Hvordan syk er lille U?
Uff da. Kjedelig med omgagssyke.Fikk en telefon like etter han var levert om at han hadde kastet opp, og det går omgangssjuke der.
Han virker litt slapp, men ellers i fin form.
Sov dessverre en 15-20 minutter i bilen så han ville ikke sove nå
Han har bare kastet opp en gang, og virker egentlig helt topp.Uff da. Kjedelig med omgagssyke.
Typisk at når de sovner i bilen så vil de ikke sove senere når vi håper de skal sove
Så braHan har bare kastet opp en gang, og virker egentlig helt topp.
Bleien hans er også helt fine
Tror for å være helt ærlig at vi bare kommer til å kose oss i morgen
God bedring til lille U vi har omgangsyke i hus. Lillegutt begynte på torsdag og N holdt på fra lørdag til igår. Han er enda ikke helt god i magen sin.. min kjære startet idag... så her det avslappingHjemme med sykt barn i dag.
Hva gjør dere?
Er det som feiler lille U også.God bedring til lille U vi har omgangsyke i hus. Lillegutt begynte på torsdag og N holdt på fra lørdag til igår. Han er enda ikke helt god i magen sin.. min kjære startet idag... så her det avslapping
Å ja, trodde du hadde vært Masse lykke til!Finansiell rådgiver i bank
Skal på intervju i morgen. Vært gjennom 3 tester i første runde
Ja ikke sant.. er vel sånn det er ja!Jeg mente, det er lenge siden vi har fått nye "aktive skavlere" her i tråden. Mens noen går litt ut herfra, og aktiviteten faller
Håper hun sov lenge og velNå er jeg på grensen av hvor mye jeg har lov å alene-skravle. Jeg er i den nye situasjonen at snuppa som våknet 5.15 faktisk sovnet igjen 5.45 og jeg tørr nesten ikke røre meg her jeg ligger... Hun må snart få døgnet rett igjen!
Første var at hun våknet, jeg ammet og hun satte seg opp. Klokka viste 3.40 så jeg la henne ned og sa det var natt.
Så da hun våknet 5.15 var det mer sånn "sånn ja, det var bedre. Og faktisk kvart over er jo et skritt i riktig retning"
Må er det snart morgen i huset da. Mannen har stått opp men det er fordi han tar båten 6.50 så han må dra innen 6.35. Ungene trenger ikke stå opp før sju, men pleier våkne mellom 6 og 6.30 (alle tre når de har døgnet i rute. De to eldste kom i havn med å snu det må i helga)
Bare hun sover såpass at hun ikke blir for trøtt før vi er klar for tur.
Så absoluttMen god trening
Ja. Kom ikke inn på den andre på forumet så... aner ikke hva som har skjedd jeg! Det er meg bare annet nickEr det som feiler lille U også.
Har du skiftet nick?
Kan ikke se jeg kjenner igjen nicket, men kjenner igjen Lillegutt og N
Håper å få til litt hverfall vi får se på sovinga til N førstUff, jeg bør virkelig få skravlet meg litt opp.
Noen som har planer om å skravle i kveld?
Ikke bestandig like lett å vite, men det var noe veldig kjentJa. Kom ikke inn på den andre på forumet så... aner ikke hva som har skjedd jeg! Det er meg bare annet nick