Skravletråd november

Har en liten gutt som ikke vil sove.
Riktignok så sov han 15-20 minutter i bilen, men det er langt mindre enn han pleier

Ble ikke den lengste aketuren :p hun måtte ha med tøydukken sin :p men vi hadde det gøy :)
Nå må jeg få tørtet den stakkars dukken :p

Hvordan syk er lille U?
Fikk en telefon like etter han var levert om at han hadde kastet opp, og det går omgangssjuke der.
Han virker litt slapp, men ellers i fin form.
Sov dessverre en 15-20 minutter i bilen så han ville ikke sove nå

Fikk en telefon like etter han var levert om at han hadde kastet opp, og det går omgangssjuke der.
Han virker litt slapp, men ellers i fin form.
Sov dessverre en 15-20 minutter i bilen så han ville ikke sove nå
Uff da. Kjedelig med omgagssyke.

Typisk at når de sovner i bilen så vil de ikke sove senere når vi håper de skal sove :p

Uff da. Kjedelig med omgagssyke.

Typisk at når de sovner i bilen så vil de ikke sove senere når vi håper de skal sove :p
Han har bare kastet opp en gang, og virker egentlig helt topp.
Bleien hans er også helt fine
Tror for å være helt ærlig at vi bare kommer til å kose oss i morgen

God bedring til lille U :) vi har omgangsyke i hus. Lillegutt begynte på torsdag og N holdt på fra lørdag til igår. Han er enda ikke helt god i magen sin.. min kjære startet idag... så her det avslapping
Er det som feiler lille U også.
Har du skiftet nick?
Kan ikke se jeg kjenner igjen nicket, men kjenner igjen Lillegutt og N

Nå er jeg på grensen av hvor mye jeg har lov å alene-skravle. Jeg er i den nye situasjonen at snuppa som våknet 5.15 faktisk sovnet igjen 5.45 og jeg tørr nesten ikke røre meg her jeg ligger... Hun må snart få døgnet rett igjen!

Første var at hun våknet, jeg ammet og hun satte seg opp. Klokka viste 3.40 så jeg la henne ned og sa det var natt.

Så da hun våknet 5.15 var det mer sånn "sånn ja, det var bedre. Og faktisk kvart over er jo et skritt i riktig retning"

Må er det snart morgen i huset da. Mannen har stått opp men det er fordi han tar båten 6.50 så han må dra innen 6.35. Ungene trenger ikke stå opp før sju, men pleier våkne mellom 6 og 6.30 (alle tre når de har døgnet i rute. De to eldste kom i havn med å snu det må i helga)

Bare hun sover såpass at hun ikke blir for trøtt før vi er klar for tur.
Håper hun sov lenge og vel:)

Back
Topp