Aldri vært der førHeldige dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri vært der førHeldige dere
Så bra at hun sov til 6:45!Hun var våken 5.15-5.45 og sov deretter til 6.45.
Hverdagen med mannen på jobb har vært litt travel med mye som skulle skje sist uke. Får se denne uken om jeg kommer mer i rutine.
God morgen kenguGod morgenthaliz
Dels det og, jaTror desverrr lave krav i topp 100 har en god del av skyllda desverre
Fortell, fortell!Kb har skrevet ønskeliste til jul, ler så jeg griner av det ene ønsket hans
Du er lillemirakelhei på dere
her er det hektisk om dagen. jeg har hatt en dårlig periode med sykdommen min, så lagt meg sammen med N. så har vi hatt sykdom av og på i 2-3 uker nå. siste var spy syken på begge barna :/ lillegutt er enda litt syk, men mye bedre!
skulle bruke brukeren min, men det er noe som har skjedd. for jeg får ikke tilgang på formuet... aner ikke hva som har skjedd jeg
noen som vil gjette hvem jeg egentlig er?
God morgen søtaGod morgen
Ja.. Håper det tar seg opp igjen etterhvertDet nivået er fraværende dessverre
God morgen RonjaGod morgen søta
ai! kjenner til den!! Grusomt >.<Fy så kaldt!
Jeg glemte hansker da jeg kjørte. Og lue forsåvidt men fingrene må jo holde rattet.
Fire kalde grader gjør rattet kaldt.
Var ike så vanskelug å gjette
Godt dere husker megDu er lillemirakel
Ganske tette daDe er 4,5 år, snart 6 år og 8,5 år
Takk i lige måde blir en rolig dag her i hvertfallGod morgen alle sammen! ønsker dere en fin dag!
Haha! Kjekt å haHe he han slår seg jo mye så da vil han vel bare ha bandasjee
Hvordan har det gått med minste i bhg?Startet 29 september, så er ikke så veldig lenge siden.
Så greit at de roer seg da er du oppe mange ganger om natta?
Det er sant! Kan vi få det til å snu tro? Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønte hva du mente i det siste avsnittet ditt.Helg er nå en ting. Men det ekstreme nivåer hvor en ikke holder følge.... Det har jeg ikke sett siden Tamara sine utfordringer
Det var sånn en gang. Forumet er ikke like aktivt lenger. Premier på topp 100 eller ei, terminforum er ganske stille, de fleste forsvinner til Facebook. Når folk forsvinner fra terminforumene er det kjedelig der for oss som er igjen. Og det er færre aktive skravlere som er aktive på forumet. Og farten her synker. Rekrutteringen til skravletråden er lav. Og noen forsvinner jo mer eller mindre, gjerne fordi de får en baby og mindre tid.
Faste travere holder stand. Men det er ikke mange (noen?) i novembertråden, eller oktober? Som har kommet ny og blitt med (mer en et par innlegg. Blitt med i skravling?) hvem var egentlig sist?
Du får kjøpe det i julegave