Skravletråd november

Hun var våken 5.15-5.45 og sov deretter til 6.45. :-)

Hverdagen med mannen på jobb har vært litt travel med mye som skulle skje sist uke. Får se denne uken om jeg kommer mer i rutine.
Så bra at hun sov til 6:45!

Kan tenke meg at det har vært litt travelt. Ny uke nå og nye muligheter :) krysser fingerne for at rutinene kommer denne uken :)

hei på dere :)

her er det hektisk om dagen. jeg har hatt en dårlig periode med sykdommen min, så lagt meg sammen med N. så har vi hatt sykdom av og på i 2-3 uker nå. siste var spy syken på begge barna :/ lillegutt er enda litt syk, men mye bedre!

skulle bruke brukeren min, men det er noe som har skjedd. for jeg får ikke tilgang på formuet... aner ikke hva som har skjedd jeg :o

noen som vil gjette hvem jeg egentlig er? :p
Du er lillemirakel:D

Fy så kaldt!

Jeg glemte hansker da jeg kjørte. Og lue forsåvidt men fingrene må jo holde rattet.

Fire kalde grader gjør rattet kaldt.

Startet 29 september, så er ikke så veldig lenge siden.

Så greit at de roer seg da :) er du oppe mange ganger om natta?
Hvordan har det gått med minste i bhg?

Hehe, for å si det sånn.. netter hvor jeg er oppe 3 ganger er ganske rolige netter ;) Min har våkna sånn grovt regna hver time hver natt de første 6-7 mnd.

Helg er nå en ting. Men det ekstreme nivåer hvor en ikke holder følge.... Det har jeg ikke sett siden Tamara sine utfordringer

Det var sånn en gang. Forumet er ikke like aktivt lenger. Premier på topp 100 eller ei, terminforum er ganske stille, de fleste forsvinner til Facebook. Når folk forsvinner fra terminforumene er det kjedelig der for oss som er igjen. Og det er færre aktive skravlere som er aktive på forumet. Og farten her synker. Rekrutteringen til skravletråden er lav. Og noen forsvinner jo mer eller mindre, gjerne fordi de får en baby og mindre tid.

Faste travere holder stand. Men det er ikke mange (noen?) i novembertråden, eller oktober? Som har kommet ny og blitt med (mer en et par innlegg. Blitt med i skravling?) hvem var egentlig sist?
Det er sant! Kan vi få det til å snu tro? Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønte hva du mente i det siste avsnittet ditt.

(EDIT: ser nå at jeg spamma tråden her litt nå. Ikke meningen! Skal bli flinkere å multiquote )

Fornøyd ! Nye vinterboots til eldste, gymsko og to superundertøysett til hu for den nette sum av 600 kr :D Elsker salg ♡

Back
Topp