Skravletråd november

Det er en viss fare for at det ikle feires hjemme i alle fall. Femten jenter. En seksårsdag. Det er vel kanskje hun og et par andre som er seks. De er fem år gamle. (pr nå har fortsatt over halvparten, de fleste faktisk, med seg mor i selskap. Det har min sluttet med etter at hun selv ble fem. Men barn er ulike)

Det blir fullt i huset da!!!
Hehe, ja da blir det folksomt:P
Her har vi et idrettshus vi kan låne ved behov:) betaler kun 300,- og det inkluderer vask etter bruk!

Vi har bare vært hjemme:) gutta i snøen og jeg på kjøkkenet:P har stekt opp en haug med kjøttkaker..
En haug med kjøttkaker er ikke dumt. Til noe spesielt eller til fryseren for kjappe middager?

805743f5f89e79765a1750b03852ee55

Nytt strikketøy på pinnene. Lenge siden sist, så på tide. Mellomste finner ikke ørebåndet sitt og ønsker seg nytt.
Det er fort gjort da. Det forrige var i perlestrikk det gidder jeg ikke nå, dette blir rille.
Flink du er:D

Det var jo på ingen måte som hun ikke så at jeg pakket min baby inn i et håndkle så hun ikke skulle fryse og sto og ventet.... Femåringen ble ferdig og utålmodig... Men neida, det var enda et par som måtte dusje. Godt ut av håret. Husk balsam. Skylle godt. Og så kroppen. Ja. Sååååå kunne jeg få skylle av lille jenta mi

Enkelte altså.

Men overrasker da heller ikke at en av disse fem var ikke kommet med dem. Samtalen var sånn "jeg tenkte på om vi burde ta med deg også.... Men så var du jo her, det er andre eller tredje gangen vi treffer deg her nå?"

En mor har med seg fire jenter. 1-2 av dem er hennes. Hun "tenker på om" hun burde tatt med ei venninne til. Men gjør det ikke. Flere ganger.
For en kjip oppførsel:( noen tenker virkelig ikke!

Hehe, ja da blir det folksomt:P
Her har vi et idrettshus vi kan låne ved behov:) betaler kun 300,- og det inkluderer vask etter bruk!
Fra neste år, altså sjuårsdagen får vi låne skolen gratis så lenge vi inviterer hele klassen (som er ca 15 gutter og jenter så vidt jeg vet. De fire jeg vet om er jenter) men det gjelder elever i skolen. Nå er hun førskole. Og før var det greit å ta "kullet på avdelinga", de var fem jenter. Men de omorganiserte i år og samlet alle førskole fra alle tre avdelingene på ei avdeling. Da må vi jo ha alle.

Får finne på noe lurt.

Det nivået er fraværende dessverre:(
En svunnen tid.

Vi får det av og til litt tilbake når Tamara kjører utfordring og vi tar i et tak. Men på det jevne er det en annen tid nå.

Tja. Dette er rillestrikk frem og tilbake drøyt 10 cm bred og skal bli "så lang som rundt hodet hennes"

Jeg har strikket ting jeg er mer stolt av. Men hun liker pannebåndet sitt. Og har rotet det bort. Dukker vel opp når dette er klart.

Det er for kaldt for pannebånd nå da, nå skal det være ei uke med minus og da må hun ha lue som varmer mer. Dette er mer til høst og vår når "noe over ørene" er nok. Men på vinteren må man ha "noe på hodet" :-)

God morgen Sara :)
Hoho er alltid oppe tidlig jeg :D
Prøver noe nytt jeg

Lillesøster har sovet i en time nå!
Begynner å røre på seg.

Storebror er på badet. Mannen har dradd.

Prøver noe nytt jeg

Lillesøster har sovet i en time nå!
Begynner å røre på seg.

Storebror er på badet. Mannen har dradd.
Oii så lillesøster sover ennå ja :)
Hvordan er hverdagen nå når mannen har begynt å jobbe igjen??

Baah gradestokken her viser -8 :o godt man ikke skal ut på en stund.

Oii så lillesøster sover ennå ja :)
Hvordan er hverdagen nå når mannen har begynt å jobbe igjen??

Baah gradestokken her viser -8 :o godt man ikke skal ut på en stund.
Hun var våken 5.15-5.45 og sov deretter til 6.45. :-)

Hverdagen med mannen på jobb har vært litt travel med mye som skulle skje sist uke. Får se denne uken om jeg kommer mer i rutine.

Dårlige antenner ja. Jeg fikk vondt av den jenta. "var du ikke glad her var fire stykker du kunne leke med? Jeg tenkte på om"... Nei, man TENKER ikke på det når man åpenbart gjør dette ofte. Treffer denne jenta 2-3 ganger og en annen de kjenner wr par ganger. Det er en fast ting at denne gjengen er i svømmehallen. Hun har ikke tenkt på å ta med andre. Det er disse fire hun fast har med seg
Ikke sant
Skjønner ikke at det er mulig

Helg er nå en ting. Men det ekstreme nivåer hvor en ikke holder følge.... Det har jeg ikke sett siden Tamara sine utfordringer

Det var sånn en gang. Forumet er ikke like aktivt lenger. Premier på topp 100 eller ei, terminforum er ganske stille, de fleste forsvinner til Facebook. Når folk forsvinner fra terminforumene er det kjedelig der for oss som er igjen. Og det er færre aktive skravlere som er aktive på forumet. Og farten her synker. Rekrutteringen til skravletråden er lav. Og noen forsvinner jo mer eller mindre, gjerne fordi de får en baby og mindre tid.

Faste travere holder stand. Men det er ikke mange (noen?) i novembertråden, eller oktober? Som har kommet ny og blitt med (mer en et par innlegg. Blitt med i skravling?) hvem var egentlig sist?
Tror desverrr lave krav i topp 100 har en god del av skyllda desverre

Back
Topp