Hjemme med sykt barn i dag.
Hva gjør dere?
Hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her og vi har ingen planer for idag. Tenker jeg skal få i meg litt frokost og så få tatt meg en trilletur med miniTakk i lige måde blir en rolig dag her i hvertfall
Fint Vær hos deg og? Tror vi tar en liten triller vi og. Men frøkna pleier å bli så himla utålmodig I vogna, så blir nok ikke lange turenher og vi har ingen planer for idag. Tenker jeg skal få i meg litt frokost og så få tatt meg en trilletur med mini
Det er sant! Kan vi få det til å snu tro? Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønte hva du mente i det siste avsnittet ditt.
(EDIT: ser nå at jeg spamma tråden her litt nå. Ikke meningen! Skal bli flinkere å multiquote )
Jupp jobb i dagGod morgen kengu
Jobb idag?
Førstehjelpsskrin, hvertfall bandasjeFortell, fortell!
10 minus her å kaldtFy så kaldt!
Jeg glemte hansker da jeg kjørte. Og lue forsåvidt men fingrene må jo holde rattet.
Fire kalde grader gjør rattet kaldt.
Takk det samme til degGod morgen alle sammen! ønsker dere en fin dag!
Går bra herGodt dere husker meg
Hvordan går det?
Aah håper du har hatt en fin dag på jobb så langt.Jupp jobb i dag
God bedring til barnetHjemme med sykt barn i dag.
Hva gjør dere?
Så koselig da.God bedring til barnet
Vi skal ut å ake snart
Joda det er detHaha! Kjekt å ha
Jøss det var en fin prisFornøyd ! Nye vinterboots til eldste, gymsko og to superundertøysett til hu for den nette sum av 600 kr Elsker salg ♡
Da blir han nok fornydVurderer det sterkt
Er på jobb herHjemme med sykt barn i dag.
Hva gjør dere?
Det har jeg vet duAah håper du har hatt en fin dag på jobb så langt.
Helt enigJa. Enkelt er fint når man ikke strikker så konsentrert.
Finansiell rådgiver i bankÅj, så spennende! Hvilken jobb da? Magefølelse på hvordan det gikk da?
Ja vært ei urolig natt altsåStakkar lille da..