Ja det var jo litt utradisjonelt Noen spesiell bakgrunn for at han ønsker ser det, eller bare litt sånn ut av det blå?Førstehjelpsskrin, eller hvertfall bandasje som det står
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var jo litt utradisjonelt Noen spesiell bakgrunn for at han ønsker ser det, eller bare litt sånn ut av det blå?Førstehjelpsskrin, eller hvertfall bandasje som det står
Ja, er jo moro med litt tempo!Får håpe det blir bedre snart
Nei det kan jeg forstå.. 0530 er tidlig ja. Dagene blir fort lange.Når begynte du å jobbe?
Her går det bra hatt en periode med vanskelige netter nå men ser ut som det kanskje roer seg litt nå.
Du får kjøpe det i julegaveDen så god ut, nok noe sånt mannen min ønsker seg, han gamer en del
Stakkars hun andre jentaHun sa det ja. Jeg var lettere sjokkert egentlig.
Den andre jenta var der alene (vi snakker altså om barn som er gamle nok til å gå alene. Som "måtte" ha hånddusj for å få skylle håret. Den som er der med babystolen i damegarderoben tiltenkt de som trenger den. De med små barn som ikke er så lette å få rene fra vann der oppe. Og andre med spesielle behov.)
Og hun.... "tenkte på om". Og SA det!!!
He he han slår seg jo mye så da vil han vel bare ha bandasjeeJa det var jo litt utradisjonelt Noen spesiell bakgrunn for at han ønsker ser det, eller bare litt sånn ut av det blå?
Var ike så vanskelug å gjettehei på dere
her er det hektisk om dagen. jeg har hatt en dårlig periode med sykdommen min, så lagt meg sammen med N. så har vi hatt sykdom av og på i 2-3 uker nå. siste var spy syken på begge barna :/ lillegutt er enda litt syk, men mye bedre!
skulle bruke brukeren min, men det er noe som har skjedd. for jeg får ikke tilgang på formuet... aner ikke hva som har skjedd jeg
noen som vil gjette hvem jeg egentlig er?
Dårlige antenner ja. Jeg fikk vondt av den jenta. "var du ikke glad her var fire stykker du kunne leke med? Jeg tenkte på om"... Nei, man TENKER ikke på det når man åpenbart gjør dette ofte. Treffer denne jenta 2-3 ganger og en annen de kjenner wr par ganger. Det er en fast ting at denne gjengen er i svømmehallen. Hun har ikke tenkt på å ta med andre. Det er disse fire hun fast har med segStakkars hun andre jenta
Den dama der har tydeøugvis ikke noe særlig antenner
Håper natta gikk bra.Huff. Lille jenta mi våknet av hosten og bare gråter nå håper natta blir bedre, og hun ikke blir værre av forkjølelsen
Helg er nå en ting. Men det ekstreme nivåer hvor en ikke holder følge.... Det har jeg ikke sett siden Tamara sine utfordringerJeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?
De er 4,5 år, snart 6 år og 8,5 årDen ser jeg! Hvor gamle var dine igjen?
Au, au...så vondtPeisen
Vi har bare vært hjemme gutta i snøen og jeg på kjøkkenet har stekt opp en haug med kjøttkaker..For en Dag dette har vært ! Nå er det sofaen å godis skåla ! Hva har dere gjort i dag ?
Heldige dereYes det skal vi
Haha, det er kjedelig jobbIkke sant, jeg og liker snøen helt til jeg kommer på at jeg må flytte på den snøen som ligger i veien Haha
Så ergerligHun maste om å få nøkkelen til loftet (som samboer glemte å legge igjen da han henta akebrettet tidligere på dagen)
Det kunne jo ikke vente
God morgen da hadde folket våknet så jeg ikke kom i fare for å spamme likevelGod morgen