Skravletråd november

Nei det kan jeg forstå.. 0530 er tidlig ja. Dagene blir fort lange.Når begynte du å jobbe?

Her går det bra:) hatt en periode med vanskelige netter nå men ser ut som det kanskje roer seg litt nå.

Startet 29 september, så er ikke så veldig lenge siden.

Så greit at de roer seg da :) er du oppe mange ganger om natta?

hei på dere :)

her er det hektisk om dagen. jeg har hatt en dårlig periode med sykdommen min, så lagt meg sammen med N. så har vi hatt sykdom av og på i 2-3 uker nå. siste var spy syken på begge barna :/ lillegutt er enda litt syk, men mye bedre!

skulle bruke brukeren min, men det er noe som har skjedd. for jeg får ikke tilgang på formuet... aner ikke hva som har skjedd jeg :o

noen som vil gjette hvem jeg egentlig er? :p

Hun sa det ja. Jeg var lettere sjokkert egentlig.

Den andre jenta var der alene (vi snakker altså om barn som er gamle nok til å gå alene. Som "måtte" ha hånddusj for å få skylle håret. Den som er der med babystolen i damegarderoben tiltenkt de som trenger den. De med små barn som ikke er så lette å få rene fra vann der oppe. Og andre med spesielle behov.)

Og hun.... "tenkte på om". Og SA det!!!
Stakkars hun andre jenta
Den dama der har tydeøugvis ikke noe særlig antenner

hei på dere :)

her er det hektisk om dagen. jeg har hatt en dårlig periode med sykdommen min, så lagt meg sammen med N. så har vi hatt sykdom av og på i 2-3 uker nå. siste var spy syken på begge barna :/ lillegutt er enda litt syk, men mye bedre!

skulle bruke brukeren min, men det er noe som har skjedd. for jeg får ikke tilgang på formuet... aner ikke hva som har skjedd jeg :eek:

noen som vil gjette hvem jeg egentlig er? :p
Var ike så vanskelug å gjette ;)

Stakkars hun andre jenta
Den dama der har tydeøugvis ikke noe særlig antenner
Dårlige antenner ja. Jeg fikk vondt av den jenta. "var du ikke glad her var fire stykker du kunne leke med? Jeg tenkte på om"... Nei, man TENKER ikke på det når man åpenbart gjør dette ofte. Treffer denne jenta 2-3 ganger og en annen de kjenner wr par ganger. Det er en fast ting at denne gjengen er i svømmehallen. Hun har ikke tenkt på å ta med andre. Det er disse fire hun fast har med seg

Jeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?
Helg er nå en ting. Men det ekstreme nivåer hvor en ikke holder følge.... Det har jeg ikke sett siden Tamara sine utfordringer

Det var sånn en gang. Forumet er ikke like aktivt lenger. Premier på topp 100 eller ei, terminforum er ganske stille, de fleste forsvinner til Facebook. Når folk forsvinner fra terminforumene er det kjedelig der for oss som er igjen. Og det er færre aktive skravlere som er aktive på forumet. Og farten her synker. Rekrutteringen til skravletråden er lav. Og noen forsvinner jo mer eller mindre, gjerne fordi de får en baby og mindre tid.

Faste travere holder stand. Men det er ikke mange (noen?) i novembertråden, eller oktober? Som har kommet ny og blitt med (mer en et par innlegg. Blitt med i skravling?) hvem var egentlig sist?

Last edited:
Nå er jeg på grensen av hvor mye jeg har lov å alene-skravle. Jeg er i den nye situasjonen at snuppa som våknet 5.15 faktisk sovnet igjen 5.45 og jeg tørr nesten ikke røre meg her jeg ligger... Hun må snart få døgnet rett igjen!

Første var at hun våknet, jeg ammet og hun satte seg opp. Klokka viste 3.40 så jeg la henne ned og sa det var natt.

Så da hun våknet 5.15 var det mer sånn "sånn ja, det var bedre. Og faktisk kvart over er jo et skritt i riktig retning"

Må er det snart morgen i huset da. Mannen har stått opp men det er fordi han tar båten 6.50 så han må dra innen 6.35. Ungene trenger ikke stå opp før sju, men pleier våkne mellom 6 og 6.30 (alle tre når de har døgnet i rute. De to eldste kom i havn med å snu det må i helga)

Bare hun sover såpass at hun ikke blir for trøtt før vi er klar for tur.

Back
Topp