Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir veldig spennendeLykke til
Tirsdag blir spennende!
Ta bestillinger på jobbHva skal du jobbe med?
Tusen takkLykke til på intervju
Må være slitsomt for dere allrJa får så utrolig vondt av han:-/. Men uansett hvor mye jeg trøster så hyler han like mye i bil.
Ja gruer meg hver gang jeg må ut og kjøre og lillebror må være med fordi jeg vet han blir så utrøstelig. Og ikke slik gråt at "jeg her vondt noen plass", virker mer til å virke desperat, hadde ett skikkelig desperat ansiktsuttrykk i ettermiddag da vi parkerte hjemmeMå være slitsomt for dere allr
Skjønnee du gjør det jaJa gruer meg hver gang jeg må ut og kjøre og lillebror må være med fordi jeg vet han blir så utrøstelig. Og ikke slik gråt at "jeg her vondt noen plass", virker mer til å virke desperat, hadde ett skikkelig desperat ansiktsuttrykk i ettermiddag da vi parkerte hjemme
Jobbintervju?Tusen takk
Det er en viss fare for at det ikle feires hjemme i alle fall. Femten jenter. En seksårsdag. Det er vel kanskje hun og et par andre som er seks. De er fem år gamle. (pr nå har fortsatt over halvparten, de fleste faktisk, med seg mor i selskap. Det har min sluttet med etter at hun selv ble fem. Men barn er ulike)Det hadde nok vært det enkleste ja 15 er mange!
KjiptLyden var av men funnet den igjen nå etter å ha tatt ut igjen alt
Det var jo på ingen måte som hun ikke så at jeg pakket min baby inn i et håndkle så hun ikke skulle fryse og sto og ventet.... Femåringen ble ferdig og utålmodig... Men neida, det var enda et par som måtte dusje. Godt ut av håret. Husk balsam. Skylle godt. Og så kroppen. Ja. Sååååå kunne jeg få skylle av lille jenta miNæmmen, det var da lite gjennomtenkt?!
Blir ganske overrasket over oppførselen til enkelte
Hun saikke det ?? Huttetu altsåDet var jo på ingen måte som hun ikke så at jeg pakket min baby inn i et håndkle så hun ikke skulle fryse og sto og ventet.... Femåringen ble ferdig og utålmodig... Men neida, det var enda et par som måtte dusje. Godt ut av håret. Husk balsam. Skylle godt. Og så kroppen. Ja. Sååååå kunne jeg få skylle av lille jenta mi
Enkelte altså.
Men overrasker da heller ikke at en av disse fem var ikke kommet med dem. Samtalen var sånn "jeg tenkte på om vi burde ta med deg også.... Men så var du jo her, det er andre eller tredje gangen vi treffer deg her nå?"
En mor har med seg fire jenter. 1-2 av dem er hennes. Hun "tenker på om" hun burde tatt med ei venninne til. Men gjør det ikke. Flere ganger.
Jepp. DrømmejobbenJobbintervju?
Greit å gjøre det enkelt
Nytt strikketøy på pinnene. Lenge siden sist, så på tide. Mellomste finner ikke ørebåndet sitt og ønsker seg nytt.
Det er fort gjort da. Det forrige var i perlestrikk det gidder jeg ikke nå, dette blir rille.
Åj, så spennende! Hvilken jobb da? Magefølelse på hvordan det gikk da?Jepp. Drømmejobben
Stakkar lille da..Huff. Lille jenta mi våknet av hosten og bare gråter nå håper natta blir bedre, og hun ikke blir værre av forkjølelsen