Greit for meg, kjedelig for gutta
Ja barna setter nok litt mer pris på snøen, men det er nok fordi de ikke skal måke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit for meg, kjedelig for gutta
Den ser jeg! Hvor gamle var dine igjen?Backupplan er nok lurt
Jeg har to junibarn, perfekt for utebursdag...verre med desembergutten han er heller ikke glad i kulde, så vi har alltid bursdag inne
PeisenUff da, stakkars hvordan klarte hun det?
Hva skal du jobbe med?Takk. Vært en lang dag. Jeg er skutt, men må jobbe litt etter jeg har lagt henne
For kaldt?Nja fikk ikke laget snømann da
Da kan jo kanskje en lege finne det ut?Nei det gjør jeg ikke
Kan bli veldig koselig med bare to da skal dere på julemarked?Bare to
Jeg ville ha med to til men hun andre villeikke ha med flere
For dårlig snøFor kaldt?
Yes det skal viKan bli veldig koselig med bare to da skal dere på julemarked?
Lykke tilLJ sovnet. Deilig. Nå skal det jobbes litt. Ta bestilling til tirsdag. Lete frem vitnemål fra vgs til intervju på tirsdag
Oh no! håper du har funnet den nå?Kb ønsket deg skrivepult til å ha pc på å fordi han har lysr på gamingstol..
Så plutselig kommr jeg på at vi har en stående på gaverommdet/hobbyrommrt som aldri blir brukt for jeg pakker inn gaver å styrer på bordet nede, så da kan han jo få den.
Må ta alt ut av rommet for å få den ut så da var det bare å sette i gang.
Etter å fått den ut,;ryddet alt på plass igjen så oppdager jeg at mobilen er borte...
Snø for dem er kun lekJa barna setter nok litt mer pris på snøen, men det er nok fordi de ikke skal måke
Snø for dem er kun lek
Det har jegOh no! håper du har funnet den nå?
Flink du er
Bare svigermor som maste om å få nøkkelen til loftet, det kunne ikke venteHva skjedde??
Hun maste om å få nøkkelen til loftet (som samboer glemte å legge igjen da han henta akebrettet tidligere på dagen)Hva skjedde?
Var unger som lurte på om gutten min var hjemme Og så kom det ei som skulle hente et salongbord jeg skulle gi bort. Hun kom litt tidligere enn avtalt, fordi jeg hadde jo sagt at jeg var hjemme hele dagen uansettNjaa var ikke så veldig sliten men hadde ett håp om at gubben skulle vekke meg
Aah lite nattesøvn er kjedelig, i form av at barna våkner mye på natta.
Fikk du spontanbesøk?
Ja får så utrolig vondt av han:-/. Men uansett hvor mye jeg trøster så hyler han like mye i bil.Yff stakkars lillebror
Skikkelig ogsåDa er han nok arvelig belastet