Skravletråd november

Det er nok stas:D
Ja, men sannsynligheten for at vi har snø til det i februar på sunnmørskysten er.. Godt under 10% er jeg redd.

Så at vi ikke har en egnet akebakke sånn helt egentlig bekymrer meg ikke enda.

Det hadde jo vært greit egentlig, for de er 15 jenter eller noe sånn i førskolegruppa så det er litt mange å ha inne. Kakao og pølse i akebakken hadde vært topp det...

Viktig å få positiv opplevelse.

Irriterende å komme akkurat litt senere enn ønsket inn i dusjen, måtte relativt demobstrativt fjerne badetøy til store barn fra den ENE babystolen der er mens jeg sa til moren at vi trenger denne stolen. Og så vente mens hun roper en etter en av de fem jentene hun har med ut fra de vanlige dusjene akkurat før den forrige er ferdig for at de skal bruke den ene hånddusj der er. Den som jeg kan vaske babyen med.
Sjampo. Balsam. Skylle godt ut. Av med badetøy og dusje kroppene (mens hun holder håndkle opp så ikke jeg og babyen og femåringen skal se dem, må vite....) Og neste.

De var.... 10-13 år? Og kunne finfint vasket håret i en vanlig dusj slik min femåring måtte. Men å vaske en glatt baby i en dusj hvor vannet kommer fra to meter oppi lufta og må slås på igjen etter ca 1 minutt....[/QUOTE
Så utrolig irriterende:-/.

Da gubben henta akebrettet tidligere idag glemte han å levere tilbake nøkkelen til boden hennes, så hun måtte ha den nøkkelen idag fordi vinterklærne hennes var i boden. Så vi måtte kjøre helt fra varingskollen og til Oslo. Spurte om hun kunne vente til i morgen, men neida..
Hun kunne jo ha tenkt på det da gubben var der tidligere idag.
Åh så kjipt da

LJ sovnet. Deilig. Nå skal det jobbes litt. Ta bestilling til tirsdag. Lete frem vitnemål fra vgs til intervju på tirsdag

Kb ønsket deg skrivepult til å ha pc på å fordi han har lysr på gamingstol..
Så plutselig kommr jeg på at vi har en stående på gaverommdet/hobbyrommrt som aldri blir brukt for jeg pakker inn gaver å styrer på bordet nede, så da kan han jo få den.
Må ta alt ut av rommet for å få den ut så da var det bare å sette i gang.
Etter å fått den ut,;ryddet alt på plass igjen så oppdager jeg at mobilen er borte...

Kb ønsket deg skrivepult til å ha pc på å fordi han har lysr på gamingstol..
Så plutselig kommr jeg på at vi har en stående på gaverommdet/hobbyrommrt som aldri blir brukt for jeg pakker inn gaver å styrer på bordet nede, så da kan han jo få den.
Må ta alt ut av rommet for å få den ut så da var det bare å sette i gang.
Etter å fått den ut,;ryddet alt på plass igjen så oppdager jeg at mobilen er borte...
Ring den så har du en pekepinn på hvor du må lete?

Viktig å få positiv opplevelse.

Irriterende å komme akkurat litt senere enn ønsket inn i dusjen, måtte relativt demobstrativt fjerne badetøy til store barn fra den ENE babystolen der er mens jeg sa til moren at vi trenger denne stolen. Og så vente mens hun roper en etter en av de fem jentene hun har med ut fra de vanlige dusjene akkurat før den forrige er ferdig for at de skal bruke den ene hånddusj der er. Den som jeg kan vaske babyen med.
Sjampo. Balsam. Skylle godt ut. Av med badetøy og dusje kroppene (mens hun holder håndkle opp så ikke jeg og babyen og femåringen skal se dem, må vite....) Og neste.

De var.... 10-13 år? Og kunne finfint vasket håret i en vanlig dusj slik min femåring måtte. Men å vaske en glatt baby i en dusj hvor vannet kommer fra to meter oppi lufta og må slås på igjen etter ca 1 minutt....
Næmmen, det var da lite gjennomtenkt?!:rolleyes:
Blir ganske overrasket over oppførselen til enkelte:(

Ja, men sannsynligheten for at vi har snø til det i februar på sunnmørskysten er.. Godt under 10% er jeg redd.

Så at vi ikke har en egnet akebakke sånn helt egentlig bekymrer meg ikke enda.

Det hadde jo vært greit egentlig, for de er 15 jenter eller noe sånn i førskolegruppa så det er litt mange å ha inne. Kakao og pølse i akebakken hadde vært topp det...
Det hadde nok vært det enkleste ja:) 15 er mange!

Back
Topp