Har hun to dupper pr dag?Ja, i dag fikk hun en 1,5-2 timers dubb i senga med meg, ferdig klokka ni... Helt rot i at hun vanligvis sover fra 9.30....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hun to dupper pr dag?Ja, i dag fikk hun en 1,5-2 timers dubb i senga med meg, ferdig klokka ni... Helt rot i at hun vanligvis sover fra 9.30....
Hurra for detHadde vært gøy, men vi tar det som det kommer.
Har i alle fall vinterdekk nå
Vet du hva det kommer av?Ikke noe å gå til legen for
Da gubben henta akebrettet tidligere idag glemte han å levere tilbake nøkkelen til boden hennes, så hun måtte ha den nøkkelen idag fordi vinterklærne hennes var i boden. Så vi måtte kjøre helt fra varingskollen og til Oslo. Spurte om hun kunne vente til i morgen, men neida..Hba skjedde?
Ja, for nå krøp gradestokken under null nå mens mannen var og sjekket trykket på dem og etter yr og storm sine meldinger skal det bli der ei ukeHurra for det
Ja, vanligvis 9.30-11 og 13.30-14.30 caHar hun to dupper pr dag?
Gurimalla! *vannimunn*
Backupplan er nok lurtJa det er det! Har tenkt på det selv til vår september gutt, men har ikke turt å kjangsa på været. Men er jo ikke egentlig verre enn å si at det er med værforbehold og så ha backupplan
Stakkars lille god bedring!Håper heller ikke det nå er LJ blitt forkjøla igjen og
Det blir koselig hvor mange er dere?Hotell til turen bestilt, om 2 uker vi nok på vei hjem igjen
HeheGurimalla! *vannimunn*
Men du har sikkert fått litt hjelp?Litt småsutring hos de små og lillebror som ikke skal sove men ellers bra
Flotte bilder du har deltHatt en veldig fin tur
Helt grei barna har holdt på i Hagen, jeg har stekt kjøttkakerGod dag søta. Hatt en bra søndag så langt?
Krysser fingreMenregner med det kommer på tilbud
Jeg har ei februarjente som ønsker seg akebursdag....Backupplan er nok lurt
Jeg har to junibarn, perfekt for utebursdag...verre med desembergutten han er heller ikke glad i kulde, så vi har alltid bursdag inne
Hehe, selvsagt! barna elsker kjøttkaker!Gøy å bade i snø kjøttkaker til middag i dag eller? Hehe
Ja dagen gikk fortDet var en del du hadde gjort i går da
Hehe, ja det var mye mer snø før!Syntes vi sjeldent får mye snø lenger jeg da... husker godt januar 06 da, da hadde jeg snø til livet når jeg skulle til jobb om morran. Så måtte ta varmedressen jeg brukte i stallen til jobb de dagene Haha
Hva skjedde??Gaaah!! Så ble det tidenes korteste aketur fordi svigermor ødla for oss