Skravletråd november

God morgen Undomiel :D ja sov kjempe godt :) sov jo bort hele lørdagskvelden i går, så stod opp og ringte en venninne som er gravid, ble en sabla lang samtale da, så gikk jeg å la meg :p

Hva med deg? Sovet godt?
Sove bort lørdagskvelden ja! :) Hehe, ikke dårlig :) Var vel bra sliten da?
Nei, jeg kan ikke akkurat si at jeg har sovet godt nei. Men helt ok. Minsta har vært våken en del ganger og våkna ti over fem. Da var dagen i gang.. Så hadde jeg tenkt å sove når hun sov formiddagsluren sin men da ringte det på døra to ganger, så fikk ikke sove da heller :P

God morgen:-). Da er gubben dratt til flyplassen for å dra til Kongsberg og møte sjefen i firmaet som vil ha han til en sjåfør stilling:-). Håper det ikke er alt for mye kaos slik at han rekker flyet hjem igjen i kveld:-). Jeg tar med meg guttene til foreldrene mine litt senere idag:-)
God ettermiddag:D håper dere har en fin dag hos foreldrene dine!

God morgen.

Tid for frokost her i huset, og finne ut hva dagen bringer.

Mannen skal i alle fall se om han med eller uten min brors hjelp klarer å jekke opp s maxen så han får byttet til vinterdekk. Nå kommer ei kald uke og jeg må ha bil så jeg får med meg ungene i
God ettermiddag Sara:D
Håper mannen fikk på dekkene, kan fort bli glatt nå:)

Hva er planene deres for dagen da? Her skal jeg ut å måke, hente vinterklær i boden og finne frem akematten til frøkna. Så må jeg rydde vekk sko og jakker som ikke passer ute i kaldt snøvær :P
Vi (barna) har badet i snø, jeg har stekt opp 5 kg kjøttkaker:D
Nå er det snart middag!

Planer for søndagen? Våre er avhengige av om mannen får lagt om i tide (han kom inn nå og sier det går greit)

For da har vi muligens planer om å dra hele familien i svømmehallen.

Men den er bare åpen 10-14 (siste opp av vannet 1430 og ut av garderobe 15, for fra 16 er det svømmekurs)

Vi får se om jeg får funnet badetøy til alle da (bortsett fra minste, hun skal bare ha badebleie men de vi har er beregnet for større barn og det er bare de de har på kiwi også så vi satser på at de som de selger på svømmehallen også har for små folk.) jeg har en vaskbar badebleiebukse da, den er muligens liten nok.
Svømming er gøy:D og deilig!

*flirer* mannen min tulla med at jeg sviktet han igår kveld. Husker ikke når eller hvordan jeg sovnet. Mener bestemt at jeg ikke var så trøtt da lillebaby skulle ha kveldspupp (kl22ish). Men likevel må jeg ha sovnet, for da jeg våknet i natt lå jeg i joggebuksa ennå. Nesten skummelt hvor lite jeg husker fra da jeg la meg...
Oi da, sikkert trøtt du:P

Sove bort lørdagskvelden ja! :) Hehe, ikke dårlig :) Var vel bra sliten da?
Nei, jeg kan ikke akkurat si at jeg har sovet godt nei. Men helt ok. Minsta har vært våken en del ganger og våkna ti over fem. Da var dagen i gang.. Så hadde jeg tenkt å sove når hun sov formiddagsluren sin men da ringte det på døra to ganger, så fikk ikke sove da heller :P
Njaa var ikke så veldig sliten men hadde ett håp om at gubben skulle vekke meg :p
Aah lite nattesøvn er kjedelig, i form av at barna våkner mye på natta.

Fikk du spontanbesøk?

Back
Topp