Skravletråd november

Ikke lange åpningstid på svømmehallen
Ikke i helga nei.

Nettopp fordi det er en kommunal hall som er utleid til svømmeklubben som har svømmekurs fra 16 lørdag og søndag. (det vet jeg fordi jeg har vært på kurs da med ungene før)

Resten av uka er det til sju eller noe sånn de fleste dager, men det kjøres massivt med kurs i helgene

Blir fort krøll i rutinene når de våkner så tidlig:)
Ja, i dag fikk hun en 1,5-2 timers dubb i senga med meg, ferdig klokka ni... Helt rot i at hun vanligvis sover fra 9.30....

Nei ikke vi heller i grunn
Kombinasjon av uventet kulde noen dager før ventet og mannens "mange prosjekter som ikke ble gjennomført i løpet av arbeidsledighet og Oi da, jobbstart om ei uke, her må det prioriteres" så ble det sånn.

Men nå har begge bilene pigger.

(den bratte bakken ned til hovedveien renner det ofte litt vann i nemlig, oppå asfalten, så der kan det være klink is. I rett vær er det klink is som det renner vann på. Dreneringen er utbedret så det har ikke vært så mye vann i sommer, jeg håper det betyr mindre is i vinter, heldigvis)

*flirer* mannen min tulla med at jeg sviktet han igår kveld. Husker ikke når eller hvordan jeg sovnet. Mener bestemt at jeg ikke var så trøtt da lillebaby skulle ha kveldspupp (kl22ish). Men likevel må jeg ha sovnet, for da jeg våknet i natt lå jeg i joggebuksa ennå. Nesten skummelt hvor lite jeg husker fra da jeg la meg...
Sånt skjer.

Det hender jeg bare skal ned og amme og våkner av at mannen kommer og legger seg. En natt har jeg vistnok feiltolket det som at det var en av ungene og sagt "nei. Det et natt enda, gå og legg deg!" neste morgen kunne mannen fortelle at det var ham. Og han prøvde faktisk å gå og legge seg når jeg prøvde jage ham i seng....

Kombinasjon av uventet kulde noen dager før ventet og mannens "mange prosjekter som ikke ble gjennomført i løpet av arbeidsledighet og Oi da, jobbstart om ei uke, her må det prioriteres" så ble det sånn.

Men nå har begge bilene pigger.

(den bratte bakken ned til hovedveien renner det ofte litt vann i nemlig, oppå asfalten, så der kan det være klink is. I rett vær er det klink is som det renner vann på. Dreneringen er utbedret så det har ikke vært så mye vann i sommer, jeg håper det betyr mindre is i vinter, heldigvis)
Her var det kun fordi bilen sto på verksted, den andre fikk på piggdekk for 2uker siden

Nå er det denne :)
20d37dd77d2ec8c53b22ce9c1894dce2
Så nydelig❤️

Det er en fordel:) utebursdag er stas!
Ja det er det! Har tenkt på det selv til vår september gutt, men har ikke turt å kjangsa på været. Men er jo ikke egentlig verre enn å si at det er med værforbehold og så ha backupplan

Back
Topp