Får vel ikke de tilbudene ennå dessverreSi ifra om du finner det ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel ikke de tilbudene ennå dessverreSi ifra om du finner det ut
Så kjipt da vært hos legen?Nope er ikke det
Jeg satt dau i sofa etter at barna var lagtGjør på i kveld? Jeg har vært på babyshower, og nå ser jeg skam
Ikke i helga nei.Ikke lange åpningstid på svømmehallen
Ja, i dag fikk hun en 1,5-2 timers dubb i senga med meg, ferdig klokka ni... Helt rot i at hun vanligvis sover fra 9.30....Blir fort krøll i rutinene når de våkner så tidlig
Hadde vært gøy, men vi tar det som det kommer.Håper de tar feil så det kommer noen cm hos dere også
Jupp helt riktigHelt greit at det kommer nok til å leke i, men ikke så mye at det blir problemer med å komme frem Hehe
Ikke noe å gå til legen forSå kjipt da vært hos legen?
God dagGod kveld!
Kombinasjon av uventet kulde noen dager før ventet og mannens "mange prosjekter som ikke ble gjennomført i løpet av arbeidsledighet og Oi da, jobbstart om ei uke, her må det prioriteres" så ble det sånn.Nei ikke vi heller i grunn
Sånt skjer.*flirer* mannen min tulla med at jeg sviktet han igår kveld. Husker ikke når eller hvordan jeg sovnet. Mener bestemt at jeg ikke var så trøtt da lillebaby skulle ha kveldspupp (kl22ish). Men likevel må jeg ha sovnet, for da jeg våknet i natt lå jeg i joggebuksa ennå. Nesten skummelt hvor lite jeg husker fra da jeg la meg...
Her var det kun fordi bilen sto på verksted, den andre fikk på piggdekk for 2uker sidenKombinasjon av uventet kulde noen dager før ventet og mannens "mange prosjekter som ikke ble gjennomført i løpet av arbeidsledighet og Oi da, jobbstart om ei uke, her må det prioriteres" så ble det sånn.
Men nå har begge bilene pigger.
(den bratte bakken ned til hovedveien renner det ofte litt vann i nemlig, oppå asfalten, så der kan det være klink is. I rett vær er det klink is som det renner vann på. Dreneringen er utbedret så det har ikke vært så mye vann i sommer, jeg håper det betyr mindre is i vinter, heldigvis)
Håper ikke du blir dårligOff så lei jobb. Sliten, begynner å bli dårlig. Vet ikke om jeg begynner å bli syk. Men føler meg virkelig ikke bra 1 1/2 time igjen på jobb. Altfor mye igjen å gjøre, altfor lite tid
Så nydeligNå er det denne
Flott gjort av henne min bror er IKKE sånnJepp hun synes bilen min var i overkant skitten så tilbydde seg å betale og utføre vasken selv ;p
God dag søtaGod morgen damer
Ja så greit å fly daJa da er det ett stykke
Ja det er det! Har tenkt på det selv til vår september gutt, men har ikke turt å kjangsa på været. Men er jo ikke egentlig verre enn å si at det er med værforbehold og så ha backupplanDet er en fordel utebursdag er stas!