Så moro daDet gikk super duper bra
Første gang jeg ser han gjøre det.
Han sa jeg lyste lang vei haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro daDet gikk super duper bra
Første gang jeg ser han gjøre det.
Han sa jeg lyste lang vei haha
Håper de tar feil så det kommer noen cm hos dere ogsåUngene var "åååhhhhh, snøøøøøø" men eldste fastslo "men den smelter når den lander da"
De håper. Men her er for varmt.
Til uka skal her bli kaldt. Men tørt
Blir fort krøll i rutinene når de våkner så tidligHåper. Det tar på for både liten og stor at hun starter en time for tidlig. Det blir for lenge til neste dubb. En dag sovnet hun på fanget mitt mens jeg kledde på henne og våknet ikke av at jeg la henne i vognen. Tur gikk jeg først og fremst for å lufte hunden, det er jo et av poengene med turene våre
Sånn passe mengdeDeilig med en rolig dag da har dere fått mye snø?
Sikkert kjempe finHehe, jepp! Blir en grå ullgenser med turkise blomster på som er hekla I forskjellig type garn, og så lik lue.
Ikke lange åpningstid på svømmehallenPlaner for søndagen? Våre er avhengige av om mannen får lagt om i tide (han kom inn nå og sier det går greit)
For da har vi muligens planer om å dra hele familien i svømmehallen.
Men den er bare åpen 10-14 (siste opp av vannet 1430 og ut av garderobe 15, for fra 16 er det svømmekurs)
Vi får se om jeg får funnet badetøy til alle da (bortsett fra minste, hun skal bare ha badebleie men de vi har er beregnet for større barn og det er bare de de har på kiwi også så vi satser på at de som de selger på svømmehallen også har for små folk.) jeg har en vaskbar badebleiebukse da, den er muligens liten nok.
Er bra det daHatt en veldig fin tur
Jupp det er detDet er en koselig ting å gjøre
Det er en fordel utebursdag er stas!Det var det! Men hadde holdt seg god og varm da
Hektisk men veldig fin dag
Nei det er vel ingen som tar det for deg dessverre
Er den god?Vis vedlegget 206044
Dette var godt nå !!
Tilbud er flott ja jeg tråler nettet hver dag for gode priserJa.
Skal ha meg en runde på voksne gaver etterhvert. Men gjerne litt tilbud.
Si ifra om du finner det utNoen aom tror ps 4 kommer på tilbud pp black friday?
Her har det kommet 10-15 cm fysj! Men barna er happy
Sånn passe mengde
Ja det er ikke bare bareJo det går bra her, holder på å vende oss til den nye hverdagen som heter jobb og bhg
Så bra håper du hadde en fin kveld!Ja gubben er hjemme, storebror sover, lillebror sover på puppen;-). Nå skal resten av kvelden nytes
Den var kjempegod. Smakte helt vanlig ølEr den god?