Skravletråd november

Ungene var "åååhhhhh, snøøøøøø" men eldste fastslo "men den smelter når den lander da"

De håper. Men her er for varmt.

Til uka skal her bli kaldt. Men tørt
Håper de tar feil så det kommer noen cm hos dere også:)

Håper. Det tar på for både liten og stor at hun starter en time for tidlig. Det blir for lenge til neste dubb. En dag sovnet hun på fanget mitt mens jeg kledde på henne og våknet ikke av at jeg la henne i vognen. Tur gikk jeg først og fremst for å lufte hunden, det er jo et av poengene med turene våre
Blir fort krøll i rutinene når de våkner så tidlig:)

Planer for søndagen? Våre er avhengige av om mannen får lagt om i tide (han kom inn nå og sier det går greit)

For da har vi muligens planer om å dra hele familien i svømmehallen.

Men den er bare åpen 10-14 (siste opp av vannet 1430 og ut av garderobe 15, for fra 16 er det svømmekurs)

Vi får se om jeg får funnet badetøy til alle da (bortsett fra minste, hun skal bare ha badebleie men de vi har er beregnet for større barn og det er bare de de har på kiwi også så vi satser på at de som de selger på svømmehallen også har for små folk.) jeg har en vaskbar badebleiebukse da, den er muligens liten nok.
Ikke lange åpningstid på svømmehallen

Da skal vi på aketur :D gubben har henta akebrettet til lille J :) så nå skal liten og stor kle på seg og ut. Skravles senere ;)

Back
Topp