Mhm det er detVeldig greit å få beholde strømmen på denne tiden av året
Første årene vi bodde her var helt håpløst for da gikk strømmen minst en gang i mnd..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm det er detVeldig greit å få beholde strømmen på denne tiden av året
God morgenGod morgen. Da er gubben dratt til flyplassen for å dra til Kongsberg og møte sjefen i firmaet som vil ha han til en sjåfør stilling. Håper det ikke er alt for mye kaos slik at han rekker flyet hjem igjen i kveld. Jeg tar med meg guttene til foreldrene mine litt senere idag
Ja er ang den jobben. Han har søkt på en jobb her borte også så får han den så velger han nok den men han tar den nok i Kongsberg om han får godt inntrykk av firmaet. Han ville møte sjefen der først før han bestemte seg helt om han tok jobben eller ei. Sier han nei i håp om jobben er borte så er det så typisk at han ikke får den og det er så lite jobber her nå for han og mange om beinet så egentlig fristet til å flytte. Men kjedelig å ta storebror ut av bhg når han omsider er trygg der og vi er fornøyd med den. Men sikkert gode bhg i Kongsberg også.Oii er det ang den jobben?
Krysser fingerne. Er det bestemt at dere skal flytte?
Greit å få hjelp på morgenen da. Kommer han hjem ikveld da?
Takk det skal vi.God morgen
Kos dere på besøk
Bare midlertidig.Tidlig oppe?
God morgen. Da er gubben dratt til flyplassen for å dra til Kongsberg og møte sjefen i firmaet som vil ha han til en sjåfør stilling. Håper det ikke er alt for mye kaos slik at han rekker flyet hjem igjen i kveld. Jeg tar med meg guttene til foreldrene mine litt senere idag
Mhm det er det
Første årene vi bodde her var helt håpløst for da gikk strømmen minst en gang i mnd..
God morgen kengu sovet godt?God morgen thaliz
Krysser fingerne for at det går rette veienJa er ang den jobben. Han har søkt på en jobb her borte også så får han den så velger han nok den men han tar den nok i Kongsberg om han får godt inntrykk av firmaet. Han ville møte sjefen der først før han bestemte seg helt om han tok jobben eller ei. Sier han nei i håp om jobben er borte så er det så typisk at han ikke får den og det er så lite jobber her nå for han og mange om beinet så egentlig fristet til å flytte. Men kjedelig å ta storebror ut av bhg når han omsider er trygg der og vi er fornøyd med den. Men sikkert gode bhg i Kongsberg også.
Ja han kommer hjem i kveld, tror han lander i 19 tiden så er hjemme i 20 tiden om alt er i rute
Håper de får det til daGod morgen.
Tid for frokost her i huset, og finne ut hva dagen bringer.
Mannen skal i alle fall se om han med eller uten min brors hjelp klarer å jekke opp s maxen så han får byttet til vinterdekk. Nå kommer ei kald uke og jeg må ha bil så jeg får med meg ungene i
De utbedret det etter myyye klager fra alle rundt herSå kjedelig og vite at strømmen kan gå når som helst da... men godt dere ikke er plaget med det nå lenger da
Tja sånn passeGod morgen kengu sovet godt?
Det går bra med deg da ?Så koselig å høre ❤
Hvordan går det med deg?
God morgenGod morgen.
Da er vi ved å legge i land
De utbedret det etter myyye klager fra alle rundt her
Det går bra med deg da ?