Skravletråd november

God morgen:). Da er gubben dratt til flyplassen for å dra til Kongsberg og møte sjefen i firmaet som vil ha han til en sjåfør stilling:). Håper det ikke er alt for mye kaos slik at han rekker flyet hjem igjen i kveld:). Jeg tar med meg guttene til foreldrene mine litt senere idag:)
God morgen
Kos dere på besøk

Oii :D er det ang den jobben? :D
Krysser fingerne. Er det bestemt at dere skal flytte?

Greit å få hjelp på morgenen da. Kommer han hjem ikveld da?
Ja er ang den jobben:-). Han har søkt på en jobb her borte også så får han den så velger han nok den men han tar den nok i Kongsberg om han får godt inntrykk av firmaet:-). Han ville møte sjefen der først før han bestemte seg helt om han tok jobben eller ei. Sier han nei i håp om jobben er borte så er det så typisk at han ikke får den og det er så lite jobber her nå for han og mange om beinet så egentlig fristet til å flytte. Men kjedelig å ta storebror ut av bhg når han omsider er trygg der og vi er fornøyd med den. Men sikkert gode bhg i Kongsberg også:-).
Ja han kommer hjem i kveld, tror han lander i 19 tiden så er hjemme i 20 tiden om alt er i rute:-)

Bah så utrolig kjedelig med lillebror som er supertrøtt men kun skal sove på puppen. Så når storebror trenger ny bleie så er lillebror ikke helt fornøyd for å måtte ligge i nestet mens jeg skifter. For kan jo ikke sove videre der selv om han sov med puppen:-(

Bare midlertidig.

Mannens tur å stå opp med henne/ungene på søndag. Men amming er det nå jeg som står for da.

Nå står jeg opp. (da har snuppa sovet en dubb sammen med meg en drøy time også da. Halvannen)

God morgen.

Tid for frokost her i huset, og finne ut hva dagen bringer.

Mannen skal i alle fall se om han med eller uten min brors hjelp klarer å jekke opp s maxen så han får byttet til vinterdekk. Nå kommer ei kald uke og jeg må ha bil så jeg får med meg ungene i

God morgen:-). Da er gubben dratt til flyplassen for å dra til Kongsberg og møte sjefen i firmaet som vil ha han til en sjåfør stilling:-). Håper det ikke er alt for mye kaos slik at han rekker flyet hjem igjen i kveld:-). Jeg tar med meg guttene til foreldrene mine litt senere idag:-)

God morgen :) bor dere veldig langt unna Kongsberg siden han skal fly?

Mhm det er det
Første årene vi bodde her var helt håpløst for da gikk strømmen minst en gang i mnd..

Så kjedelig og vite at strømmen kan gå når som helst da... men godt dere ikke er plaget med det nå lenger da :)

Ja er ang den jobben:-). Han har søkt på en jobb her borte også så får han den så velger han nok den men han tar den nok i Kongsberg om han får godt inntrykk av firmaet:-). Han ville møte sjefen der først før han bestemte seg helt om han tok jobben eller ei. Sier han nei i håp om jobben er borte så er det så typisk at han ikke får den og det er så lite jobber her nå for han og mange om beinet så egentlig fristet til å flytte. Men kjedelig å ta storebror ut av bhg når han omsider er trygg der og vi er fornøyd med den. Men sikkert gode bhg i Kongsberg også:-).
Ja han kommer hjem i kveld, tror han lander i 19 tiden så er hjemme i 20 tiden om alt er i rute:-)
Krysser fingerne for at det går rette veien :D

God morgen.

Tid for frokost her i huset, og finne ut hva dagen bringer.

Mannen skal i alle fall se om han med eller uten min brors hjelp klarer å jekke opp s maxen så han får byttet til vinterdekk. Nå kommer ei kald uke og jeg må ha bil så jeg får med meg ungene i
Håper de får det til da

God morgen.
Da er vi ved å legge i land

Back
Topp