Det skjønner jeg du gjørJaa. Glede meg til å strikke den ferdig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg du gjørJaa. Glede meg til å strikke den ferdig
Blåser her også men ikke strømløs utrolig nokDet er veldig fint med snø, ulempen nå er bare at det blåser noe innihampen mens det snør men jeg skal vel ikke klage da jeg heldigvis ikke er blandt de flere tusen som har hvert og er strømløse i dag..
På den tiden av døgnet er vel det å forvente?Sover alle sammen?
Hvor langt nord bor du?Så rart det er snø i sør norge og ikke et snøfugg i nord norge
Hei på deg Thaliz! sovet godt?God morgen damer
God morgen Undomiel ja sov kjempe godt sov jo bort hele lørdagskvelden i går, så stod opp og ringte en venninne som er gravid, ble en sabla lang samtale da, så gikk jeg å la megHei på deg Thaliz! sovet godt?
Haha du fikk jo sjokk når jeg viste deg bildene av snøen herSå rart det er snø i sør norge og ikke et snøfugg i nord norge
Blåser her også men ikke strømløs utrolig nok
Kl 3 sov jeg faktisk ikke. Min talkshowvert hadde show i natt igjen. Men jeg har lært å overhøre det. Så jeg sovnet igjen. 1time senere var hun trøtt så da måtte jeg hjelpe henne litt med det.Sover alle sammen?
Haha har gjort det samme selv noen kvelder.Takk er så stolt av han
Så har jeg sovet bort hele kvelden sovna inne hos frøkna. Våkna 22 å bare "ja det var den kvelden"
Haha fantastisk. Stod opp og ringte en venninne så la jeg megHaha har gjort det samme selv noen kvelder.
Det er ulempen med å sove vekk kvelden. Våknet tidlig her også, men det var pga de søte småHaha fantastisk. Stod opp og ringte en venninne så la jeg meg
Våkna jo halv 6 idag da
Her er det også pga lille jeg lå i senga til 7 mens mannen stod opp med lille.Det er ulempen med å sove vekk kvelden. Våknet tidlig her også, men det var pga de søte små
Så herlig. Her sto vi alle opp samtidig. Gubben er på vei til Kongsberg (flyet går nå i 9 tiden) for å prate med sjefen i firmaet som ønsket å ansette han. Så fikk jeg litt hjelp i morgenstell av gubben før han droHer er det også pga lille jeg lå i senga til 7 mens mannen stod opp med lille.
Så ble jeg henta av lille "mamma"
Oii er det ang den jobben?Så herlig. Her sto vi alle opp samtidig. Gubben er på vei til Kongsberg (flyet går nå i 9 tiden) for å prate med sjefen i firmaet som ønsket å ansette han. Så fikk jeg litt hjelp i morgenstell av gubben før han dro
Tidlig oppe?På den tiden av døgnet er vel det å forvente?
Men nå kan jeg svare "desverre ikke"
God morgen thalizGod morgen damer