Nyt sofa i kveldHelt greit å legge seg på sofaen nå. Dro jl 8 i dag tidlig å kom hjem 15.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt sofa i kveldHelt greit å legge seg på sofaen nå. Dro jl 8 i dag tidlig å kom hjem 15.30
Grattis til mannen din:-D. Flink han erDet gikk kjempe bra Vis vedlegget 206031
Ingen brukket hånd heller
Dwt gjør jegNyt sofa i kveld
Åh.. Skjønner.. blir besøk da?Hun har mast i 3 dager så vanskelig å si nei igjen
Jeg elsker øl! Syns faktisk alkoholfri er bedre. Mulig jeg er litt rar. Drikker sjeldent.Vis vedlegget 206044
Dette var godt nå !!
Ja gubben er hjemme, storebror sover, lillebror sover på puppen;-). Nå skal resten av kvelden nytesSå frustrerende håper du har fått avlastning nå..
Å så deilig med hele netter! Forbereder meg på oppstykket søvn i noen år. Ønsker nr to om ikke så lenge. Er glad kroppen og hodet takler det.Jeg er gravid ja straks 17+0, så kan ikke klage på nattesøvnen pga det verre med 1 åringen som våkner i tide og utide innimellom. Men, nå har han faktisk sovet rundt 5 netter på rad aldri skjedd før
Lurerier er detHva er greia med salg på hele butikken å så kommer det med liten skrift minus ditten og datten
Da er det jo ikke salg på hene butikken
Flinke mannfolketDet gikk kjempe bra Vis vedlegget 206031
Ingen brukket hånd heller
Formen bedre?Kb er hos en kompis, mannen spiller
Jeg slapper av
Så koselig var de bra?Trolls
Snekker andersen
Ja det synes jegLurerier er det
Nope er ikke detFormen bedre?
For det pleier vel bare å komme drit på tilbud da ?Hvorfor det?
Vi får seÅh.. Skjønner.. blir besøk da?
Eh nei absolutt ikkeFor det pleier vel bare å komme drit på tilbud da ?
Jeg også er kjempe glad i øl ! Så disse blir det nok et par av u romjulenJeg elsker øl! Syns faktisk alkoholfri er bedre. Mulig jeg er litt rar. Drikker sjeldent.
Skulle fylle ut forsikringspapirer: hvor ofte drikker du alkohol?: hver dag, 1-3 ganger i uka, 1-4 i mnd, aldri
Måtte krysse av for aldri ( formuleringen husker jeg ikke 100% da)
Vi ønsket også å avslutte med 2 tette, så jeg ble kjempeglad for at tr bare var på en visitt mellom graviditeteneÅ så deilig med hele netter! Forbereder meg på oppstykket søvn i noen år. Ønsker nr to om ikke så lenge. Er glad kroppen og hodet takler det.
God kveld søte du