Jeg har en i kjøleskapet til etterpå GodtVis vedlegget 206044
Dette var godt nå !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en i kjøleskapet til etterpå GodtVis vedlegget 206044
Dette var godt nå !!
Bli der resten av kvelden ♡Ligger langflat i sofaen
Frister men har ei venninne som maser om å få komme på besøkBli der resten av kvelden ♡
Trodde ikke alkoholfri øl var godt jegJeg har en i kjøleskapet til etterpå Godt
Nei det tviler jeg påNoen aom tror ps 4 kommer på tilbud pp black friday?
Hørtes ikke ut som du var så altfor gira på det?Frister men har ei venninne som maser om å få komme på besøk
Ja nå så jeg den var alkoholfri. Smaker som vanlig øl?Trodde ikke alkoholfri øl var godt jeg
Hmm... Ikke godt å si! Kb ønsker seg?Noen aom tror ps 4 kommer på tilbud pp black friday?
Ja denne gjorde det ivertfallJa nå så jeg den var alkoholfri. Smaker som vanlig øl?
Kos deg masseJa denne gjorde det ivertfall
Det gjør jegKos deg masse
Han skal kjøpe det selvHmm... Ikke godt å si! Kb ønsker seg?
Hvorfor det?Nei det tviler jeg på
Absolutt ikke når formen er så dårligHørtes ikke ut som du var så altfor gira på det?
Si nei?Absolutt ikke når formen er så dårlig
Hun har mast i 3 dager så vanskelig å si nei igjenSi nei?
Hihi, makan til snill søster!Kjekt å ta selvvask på bilen når alt du gjør er å sitte inni mens søstra di gjør det
Har lagt seg her nå...5 cmårg, ja det er kjedelig! nå er det lille av snø som kom i natt helt vekke igjen.. kan godt holde seg vekke litt til! er ikke helt klar for snø enda kjenner jeg
Grattis med premieJeg vant i oktober! Det har jeg ikke fått med meg .. God november folkens. I mnd til ett-åring i hus for min del!