Har begynt å snø/sludde her også nå rundt 0 grader..Hvor varmt er det hos dere da? Her er det 1,3 varme og det blir stadig kaldere ute.. men snør/sludder som bare det og mange hvite biler ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har begynt å snø/sludde her også nå rundt 0 grader..Hvor varmt er det hos dere da? Her er det 1,3 varme og det blir stadig kaldere ute.. men snør/sludder som bare det og mange hvite biler ute
God kveld søte duGod morgen fine folk
Kjekt med vinterdekk nåIkke bare vi som skulle skifte dekk idag ;P godt snuppa er blid. Sitter på fanget til pappaen mens jeg koser meg med kaffe
Sikkert frisktDa er eldste i utebursdag. I regn og vind
Så frustrerende håper du har fått avlastning nå..Åååh jeg blir gal. Jeg må på do, jeg er sulten. Storebror sover søtt i vognen sin men lillebror? Ikke fanken om han skal sove andre plasser enn til puppen. Legger jeg han fra meg våkner han og hyler. Vekker dermed storebror. Gubben er på jobb og ikke hjemme før i 16 tiden. Bæresjal/sele funker ikke:-/
Som her det 0 grader og såvidt lagt seg..Snødde litt da vi gikk ut døra, men smeltet når det landet da
Krysser fingre at det snart snur hos henne ogsåVeldig greit ja. Om bare yngste også, så kan mor få sove litt...
Hva betaler du?Litt billigere enn her
Så deilig å få gjort unna litt julegaverKvitteringen fant mannen, så da fikk vi ordna det. Og så var vi på toys r us som har 20% på alt i dag så det ble kjøpt en del julegaver. Mange får plusspluss med oss i år ser det ut til.
Åh det hørtes koselig utLurer på om jeg skal pakke inn julegaver
890 krHva betaler du?
Shit, det var dyrt!!Farge etterveksten og klippe. 2600kr fattigere
Ja ikke sant velÅh det hørtes koselig ut
Smoothie er gull!Takk det samme! Vært en travel lørdag hittil. Glad mini spiser fast føde, for ble en uplanlagt tur ut. Da stakk vi innom butikken og kjøpte smoothie. Rema 1000 sine er gode. Det er flere med grønnsaker til og med.
Så slitsomt god bedring!Fortsatt innmari ivalm og svimmel
Vært det lenge nå
Jepp. Fikk litt sjokk jegShit, det var dyrt!!
Det blir nok godt for degPå vei hjem fra kino. Gleder meg til å legge meg igjrn
Håper dere kom dere ut i snøværetSkulle bort på kiwi for å handle og hente pakke. Men så ble eldste hentet av farmoren, minste hiver grøten i gulvet og tar med seg en flaske melk i seng. Er vist tid for at han skulle sove ja, det betyr at vi må ut senere, og været trur jeg bare blir værre
Oi, satser på at det gikk bra?God dag damer nå sitter jeg i en svett idrettshall og vugger vogn.
Om en time skal min samboer knuse disse
Vis vedlegget 206007
Satser på at han får dra hjem uten en brukket hånd