Hva betaler du bare for hårklipp?Ja. Bleke ettervekst og helfarge hår pluss klipp koster skjorta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva betaler du bare for hårklipp?Ja. Bleke ettervekst og helfarge hår pluss klipp koster skjorta
TrollsHva så du?
god bedring
Haha eller skal man si det plutselig skjer detSåpass ja!! Hehe, Lykke til til mannen! eller skal man si... break an arm..?
Jeg er gravid ja straks 17+0, så kan ikke klage på nattesøvnen pga det verre med 1 åringen som våkner i tide og utide innimellom. Men, nå har han faktisk sovet rundt 5 netter på rad aldri skjedd førTravel "tidlig morgen" sen natt. Kl 5 begynte skravla til mini å gå. Men jeg er ikke menneske så tidlig så jeg sovnet igjen og våknet igjen da hun begynte å klage, da ammet jeg henne og hun sovnet enn du? Er du gravid?
Lykke til til mannen din. Hvordan gikk det?God dag damer nå sitter jeg i en svett idrettshall og vugger vogn.
Om en time skal min samboer knuse disse
Vis vedlegget 206007
Satser på at han får dra hjem uten en brukket hånd
Takk for det❤Huff god bedring kjære Kengu
Hva vant du?Jeg vant i oktober! Det har jeg ikke fått med meg .. God november folkens. I mnd til ett-åring i hus for min del!
Det vil jeg tro jaTror det ja
Godt å være igang
Han ville visst ikke følge din timeplan idag
Trolls var morsom
Snekker andersen var helt ok
Var trøtt han da
Kald her også , men dusjet i dag tidligTrøtt og sliten. Og kald. Og svett. (svett etter lang gåtur, kald etter å ha sittet på trappa mens snuppa sov ferdig.)
Overtaler ungene til å passe henne/leke med henne mens jeg tar en dusj (mannen er også på stua, men han er opptatt med å montere og programmere en ny panelovn)
He he sånn er det avogtilJa jeg som ikke hadde fulgt med på hvor mye klokka var blitt
Det må dere gjøreDen trolls ser morsom ut, må prøve og få sett den vi og