Skravletråd november

Travel "tidlig morgen" sen natt. Kl 5 begynte skravla til mini å gå. Men jeg er ikke menneske så tidlig så jeg sovnet igjen og våknet igjen da hun begynte å klage, da ammet jeg henne og hun sovnet ❤️ enn du? Er du gravid?
Jeg er gravid ja :) straks 17+0, så kan ikke klage på nattesøvnen pga det :p verre med 1 åringen som våkner i tide og utide innimellom. Men, nå har han faktisk sovet rundt 5 netter på rad :D aldri skjedd før :D

Jeg vant i oktober! Det har jeg ikke fått med meg .. God november folkens. I mnd til ett-åring i hus for min del!

Storebror furter fordi jeg ikke gidder å gå og bære på han konstant. Lillebror sutrer fordi han vil henge på puppen konstant.

Trøtt og sliten. Og kald. Og svett. (svett etter lang gåtur, kald etter å ha sittet på trappa mens snuppa sov ferdig.)

Overtaler ungene til å passe henne/leke med henne mens jeg tar en dusj (mannen er også på stua, men han er opptatt med å montere og programmere en ny panelovn)

Trøtt og sliten. Og kald. Og svett. (svett etter lang gåtur, kald etter å ha sittet på trappa mens snuppa sov ferdig.)

Overtaler ungene til å passe henne/leke med henne mens jeg tar en dusj (mannen er også på stua, men han er opptatt med å montere og programmere en ny panelovn)
Kald her også , men dusjet i dag tidlig

Back
Topp