Skravletråd november

Åååh jeg blir gal. Jeg må på do, jeg er sulten. Storebror sover søtt i vognen sin men lillebror? Ikke fanken om han skal sove andre plasser enn til puppen. Legger jeg han fra meg våkner han og hyler. Vekker dermed storebror. Gubben er på jobb og ikke hjemme før i 16 tiden. Bæresjal/sele funker ikke:-/

God dag Sara, dere er tidlig i farta:)
Greit å få bort tyverialarmen! Kjedelig å måtte tilbake bare for det...:rolleyes:
Kvitteringen fant mannen, så da fikk vi ordna det. Og så var vi på toys r us som har 20% på alt i dag så det ble kjøpt en del julegaver. Mange får plusspluss med oss i år ser det ut til.

Åååh jeg blir gal. Jeg må på do, jeg er sulten. Storebror sover søtt i vognen sin men lillebror? Ikke fanken om han skal sove andre plasser enn til puppen. Legger jeg han fra meg våkner han og hyler. Vekker dermed storebror. Gubben er på jobb og ikke hjemme før i 16 tiden. Bæresjal/sele funker ikke:-/

Husker da baby var bare uker gammel, før jeg turte å prøve sjal. Hun var helt lik. En gang måtte jeg bare legge henne fra meg. Hadde med vippestolen inn på do og prøvde å trøste så godt jeg kunne.

Gammel er lillebror?

God dag:D
Håper dere får en super lørdag!
Takk det samme! Vært en travel lørdag hittil. Glad mini spiser fast føde, for ble en uplanlagt tur ut. Da stakk vi innom butikken og kjøpte smoothie. Rema 1000 sine er gode. Det er flere med grønnsaker til og med.

Husker da baby var bare uker gammel, før jeg turte å prøve sjal. Hun var helt lik. En gang måtte jeg bare legge henne fra meg. Hadde med vippestolen inn på do og prøvde å trøste så godt jeg kunne.

Gammel er lillebror?
Han er 14 uker så ville tro det begynte å bli greit å sove i vogn eller babynest:-)

Skulle bort på kiwi for å handle og hente pakke. Men så ble eldste hentet av farmoren, minste hiver grøten i gulvet og tar med seg en flaske melk i seng. Er vist tid for at han skulle sove ja, det betyr at vi må ut senere, og været trur jeg bare blir værre :P

Back
Topp