Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge ungene kjenner til det og liker det fra bhg og Sfo, jeg synes det så gøy ut så vi kjøpte litt forskjellig så får vi se hvem som får.Det ser gøy ut
Jeg tør aldri strikke på frihånd må ha oppskriftDriver med en genser til minsta. Men er på frihånd så er litt spent på hvordan det blir
Ja. Bleke ettervekst og helfarge hår pluss klipp koster skjortaOj det var dyrt
Lykke til med knusingen da H!God dag damer nå sitter jeg i en svett idrettshall og vugger vogn.
Om en time skal min samboer knuse disse
Vis vedlegget 206007
Satser på at han får dra hjem uten en brukket hånd
Hva så du?På vei hjem fra kino. Gleder meg til å legge meg igjrn
Han ville visst ikke følge din timeplan idagSkulle bort på kiwi for å handle og hente pakke. Men så ble eldste hentet av farmoren, minste hiver grøten i gulvet og tar med seg en flaske melk i seng. Er vist tid for at han skulle sove ja, det betyr at vi må ut senere, og været trur jeg bare blir værre
Dette er første gang jeg ser han gjøre detLykke til med knusingen da H!
Hekler mye på frihånd egentlig. Men blir jo en del opprekking da. DET er kjedelig.. Men pleier å få det til til slutt. Og da angrer jeg på at jeg ikke skrev ned hva jeg gjorde sånn at jeg kan lage flereJeg tør aldri strikke på frihånd må ha oppskrift
Da var tålmodigheten brukt opp ja Godt at hun sovna da. Jeg har nettopp gått tur I sludd og vind I håp om å så minsta til å sove. Meeeeen neida. Så da blir det å prøve på nytt igjen etterpå30 min, hadde time fra før, men gikk bra. Snuppa hylgrein i bilen på vei hjem,trøtt stakkars, pusa henne i ansiktet med lua hennes da sovna hun fort.
Såpass ja!! Hehe, Lykke til til mannen! eller skal man si... break an arm..?God dag damer nå sitter jeg i en svett idrettshall og vugger vogn.
Om en time skal min samboer knuse disse
Vis vedlegget 206007
Satser på at han får dra hjem uten en brukket hånd
Holder på med en genser til minste blir litt stor da.. så da har jeg god tid å gjøre den ferdig I hvert fallHva hekler du?
Trolls var morsomVar filmen bra da?
Var trøtt han daSkulle bort på kiwi for å handle og hente pakke. Men så ble eldste hentet av farmoren, minste hiver grøten i gulvet og tar med seg en flaske melk i seng. Er vist tid for at han skulle sove ja, det betyr at vi må ut senere, og været trur jeg bare blir værre
Nope ikke i dag hellerIkke helt i form?
Bra gave detBegge ungene kjenner til det og liker det fra bhg og Sfo, jeg synes det så gøy ut så vi kjøpte litt forskjellig så får vi se hvem som får.
Er den opprekkinga jeg og haterHekler mye på frihånd egentlig. Men blir jo en del opprekking da. DET er kjedelig.. Men pleier å få det til til slutt. Og da angrer jeg på at jeg ikke skrev ned hva jeg gjorde sånn at jeg kan lage flere
Do thatDette er første gang jeg ser han gjøre det
Skal filme. Du skal få se
God dag
Her er det bare sprutregn....kjipt for barna