Hehe, ja da har du kjøpt deg litt tidHolder på med en genser til minste blir litt stor da.. så da har jeg god tid å gjøre den ferdig I hvert fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja da har du kjøpt deg litt tidHolder på med en genser til minste blir litt stor da.. så da har jeg god tid å gjøre den ferdig I hvert fall
Ja lei nåSå slitsomt god bedring!
Det var det jaDet blir nok godt for deg
Dere har vel fått snø ja?
Vært på kino +shoppet littGod kveld for en fin dag dette har vært! Hva har dere gjort i dag ?
God kveld så flink du har vært idag!
Har begynt å snø/sludde her også nå rundt 0 grader..
Det gikk super duper braOi, satser på at det gikk bra?
Så koseligVært på kino +shoppet litt
Jupp var detSå koselig
Ungene var "åååhhhhh, snøøøøøø" men eldste fastslo "men den smelter når den lander da"Som her det 0 grader og såvidt lagt seg..
Håper. Det tar på for både liten og stor at hun starter en time for tidlig. Det blir for lenge til neste dubb. En dag sovnet hun på fanget mitt mens jeg kledde på henne og våknet ikke av at jeg la henne i vognen. Tur gikk jeg først og fremst for å lufte hunden, det er jo et av poengene med turene våreKrysser fingre at det snart snur hos henne også
Hehe, jepp! Blir en grå ullgenser med turkise blomster på som er hekla I forskjellig type garn, og så lik lue.Hehe, ja da har du kjøpt deg litt tid
Det var det! Men hadde holdt seg god og varm daSikkert friskt
Ååja, såpass Hva holder du på med nå da?Strikker kveld kveld jeg
Hehe, så bra daYes han er ferdig å hånden er like hel.
Ja.Så deilig å få gjort unna litt julegaver