Skravletråd november

Hva er planene deres for dagen da? Her skal jeg ut å måke, hente vinterklær i boden og finne frem akematten til frøkna. Så må jeg rydde vekk sko og jakker som ikke passer ute i kaldt snøvær :P

Hva er planene deres for dagen da? Her skal jeg ut å måke, hente vinterklær i boden og finne frem akematten til frøkna. Så må jeg rydde vekk sko og jakker som ikke passer ute i kaldt snøvær :p
Bare ha en rolig tror jeg. Må vel ut å bygge snømann å så må vi vaske hus

Håper de får det til da
Håper det. Ellers må den inn på dekkverksted en dag det ikke er for glatt. Det ordner seg vel. Vi har bare aldri vært så sent ute i forhold til været før.

Planer for søndagen? Våre er avhengige av om mannen får lagt om i tide (han kom inn nå og sier det går greit)

For da har vi muligens planer om å dra hele familien i svømmehallen.

Men den er bare åpen 10-14 (siste opp av vannet 1430 og ut av garderobe 15, for fra 16 er det svømmekurs)

Vi får se om jeg får funnet badetøy til alle da (bortsett fra minste, hun skal bare ha badebleie men de vi har er beregnet for større barn og det er bare de de har på kiwi også så vi satser på at de som de selger på svømmehallen også har for små folk.) jeg har en vaskbar badebleiebukse da, den er muligens liten nok.

*flirer* mannen min tulla med at jeg sviktet han igår kveld. Husker ikke når eller hvordan jeg sovnet. Mener bestemt at jeg ikke var så trøtt da lillebaby skulle ha kveldspupp (kl22ish). Men likevel må jeg ha sovnet, for da jeg våknet i natt lå jeg i joggebuksa ennå. Nesten skummelt hvor lite jeg husker fra da jeg la meg...

Er helt hvitt her, prøvde å gå på butikken i 10 cm slaps men måtte gi opp. Ble for glatt i bakkene så måtte handle en annen plass og gå den omveien hjem for minst mulig bakker :P nå veksler det mellom sludd og snø så spent på hvordan det ser ut i morra :P
Her har det kommet 10-15 cm:) fysj! Men barna er happy:P

Back
Topp