Hatt en fin tur?God morgen.
Da er vi ved å legge i land
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en fin tur?God morgen.
God morgen.
Kunne jo ikke bo sånn , var uholdbartDet er jo bra at det hjalp å klage.
Kunne jo ikke bo sånn , var uholdbart
Det var detHelt klart, var det et problem som hadde hvert i flere år eller?
Bare ha en rolig tror jeg. Må vel ut å bygge snømann å så må vi vaske husHva er planene deres for dagen da? Her skal jeg ut å måke, hente vinterklær i boden og finne frem akematten til frøkna. Så må jeg rydde vekk sko og jakker som ikke passer ute i kaldt snøvær
Håper det. Ellers må den inn på dekkverksted en dag det ikke er for glatt. Det ordner seg vel. Vi har bare aldri vært så sent ute i forhold til været før.Håper de får det til da
Vi bor på vestlandet .God morgen bor dere veldig langt unna Kongsberg siden han skal fly?
Satser på det:-DKrysser fingerne for at det går rette veien
Bare ha en rolig tror jeg. Må vel ut å bygge snømann å så må vi vaske hus
Vi bor på vestlandet .
Hatt en fin tur?
Hatt en veldig fin turGod morgen Hatt en fin tur?
Det er en koselig ting å gjøreLurer på om jeg skal pakke inn julegaver
Hektisk men veldig fin dagGod kveld hatt en fin dag?
Flink og flink, det må jo gjøres og ingen tar det for meg Haha
Her har det kommet 10-15 cm fysj! Men barna er happyEr helt hvitt her, prøvde å gå på butikken i 10 cm slaps men måtte gi opp. Ble for glatt i bakkene så måtte handle en annen plass og gå den omveien hjem for minst mulig bakker nå veksler det mellom sludd og snø så spent på hvordan det ser ut i morra
Nei ikke vi heller i grunnHåper det. Ellers må den inn på dekkverksted en dag det ikke er for glatt. Det ordner seg vel. Vi har bare aldri vært så sent ute i forhold til været før.
Det ble litt søvn på deg hvertfallTja sånn passe