Så gøy stas for liten og stor!Da skal vi på aketur gubben har henta akebrettet til lille J så nå skal liten og stor kle på seg og ut. Skravles senere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy stas for liten og stor!Da skal vi på aketur gubben har henta akebrettet til lille J så nå skal liten og stor kle på seg og ut. Skravles senere
Sjelden mye snø her ved kystenFått litt mere snø enn dere vi da, så må ut å måke snart, brøytebilen har kjørt noen ganger forbi så brøytekantene har vokst en del
Ååh, heldige duuu!Ribba står i ovnen gleder meg til middag. !!
Gjør nok ikke detFår vel ikke de tilbudene ennå dessverre
Menregner med det kommer på tilbudGjør nok ikke det
Vi (barna) har badet i snø, jeg har stekt opp 5 kg kjøttkaker
Nå er det snart middag!
Var på besøk hos min bror og niese på 1,5 år, hos frisør med eldstemann, shopping, butikken, fikk kaffegjester og sløvet på sofa
Sjelden mye snø her ved kysten
Ja. Vi har kost oss.Svømming er gøy og deilig!
Det kunne du jo ikke noe for. Her var det planlagt for denne helga fordi det var varslet kaldt fra i dag.Her var det kun fordi bilen sto på verksted, den andre fikk på piggdekk for 2uker siden
Jada. Dekkene er påGod ettermiddag Sara
Håper mannen fikk på dekkene, kan fort bli glatt nå
Hehe det er alltid deilig med ferieBegynner å gå seg til nå heldigvis, men blir en del lange arbeidsdager for meg nå fremover så ser frem til 1 uke med juleferie Hehe
Det var snadderÅåh, heldige duuu!
Uff daUff lillemor brant seg på 3 fingre. Fikk store blemmer gråt og gråt
Ja det var fælt. Var utrøstelig stakkars. Leker heldigvis nå igjen, men skal på apoteket å kjøpe litt for det. Kjekt å haUff da
Stakkars lille
Hba skjedde?Gaaah!! Så ble det tidenes korteste aketur fordi svigermor ødla for oss
Gøy å leke ute idagVært ute med kb, nå har han gått med en kompis for å ake å jeg gikk inn igjen