Ser komfortabel ut daVis vedlegget 206211 kb har kjøpt seg gamingstol , var visst det han ville ha aller mest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser komfortabel ut daVis vedlegget 206211 kb har kjøpt seg gamingstol , var visst det han ville ha aller mest
Ja han testet den på elkjøp for ett par uker siden og synes den var god daSer komfortabel ut da
Nå er det vwl helgedvale og så er det nok mange som er travleJeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?
Jeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?
Ja det kan jeg absolutt forstå! Jeg er jo I permisjon enda noen uker til. Så får vi se hva jeg orker selv når den tid kommer.For min del er det mangel på tid og energi, tar på med 2 barn som krever sitt og jobb
Hva er det?Kb har skrevet ønskeliste til jul, ler så jeg griner av det ene ønsket hans
Er nok det!Nå er det vwl helgedvale og så er det nok mange som er travle
Så bra da! Ble ikke noe playstation eller?Ja han testet den på elkjøp for ett par uker siden og synes den var god da
Flaks vi ikke kjøpte den da for nå var den 400 kr billigere
Nei den står på lista til julSå bra da! Ble ikke noe playstation eller?
Får håpe det blir bedre snartEr nok det!
Førstehjelpsskrin, eller hvertfall bandasje som det stårHva er det?
Vis vedlegget 206211 kb har kjøpt seg gamingstol , var visst det han ville ha aller mest
Aaah. Husker mannen skulle selge noen bildeler en gang. Så skrev han til kjøperen "helst ikke kom rundt 19-20" joda kjøperen kom 19:30! så fikk vi bare "oops sorry" takk takk sa vi daVar unger som lurte på om gutten min var hjemme Og så kom det ei som skulle hente et salongbord jeg skulle gi bort. Hun kom litt tidligere enn avtalt, fordi jeg hadde jo sagt at jeg var hjemme hele dagen uansett
Ja det kan jeg absolutt forstå! Jeg er jo I permisjon enda noen uker til. Så får vi se hva jeg orker selv når den tid kommer.
Koselig å se deg her nå da Alt bra med dere?
Ja. Enkelt er fint når man ikke strikker så konsentrert.Greit å gjøre det enkelt
Hun sa det ja. Jeg var lettere sjokkert egentlig.Hun saikke det ?? Huttetu altså
Nei det kan jeg forstå.. 0530 er tidlig ja. Dagene blir fort lange.Når begynte du å jobbe?Det går nok sikkert ganske bra her holder vi på å bli vant til den nye hverdagen med jobb, så begynner å bli bedre nå da men opp innen 5.30 hver dag, og så holde på til seine kvelden gjør ikke at jeg føler meg full av energi akkurat haha
Hvordan går det med deg?
Åh, men det er jo liiitt irriterende da!Aaah. Husker mannen skulle selge noen bildeler en gang. Så skrev han til kjøperen "helst ikke kom rundt 19-20" joda kjøperen kom 19:30! så fikk vi bare "oops sorry" takk takk sa vi da