Skravletråd november

Jeg savner litt det høye nivået på skravlinga som det var her tidligere i år. Vinterdvale?

For min del er det mangel på tid og energi, tar på med 2 barn som krever sitt og jobb :P
Ja det kan jeg absolutt forstå! Jeg er jo I permisjon enda noen uker til. Så får vi se hva jeg orker selv når den tid kommer.

Koselig å se deg her nå da :) Alt bra med dere?

Var unger som lurte på om gutten min var hjemme :P Og så kom det ei som skulle hente et salongbord jeg skulle gi bort. Hun kom litt tidligere enn avtalt, fordi jeg hadde jo sagt at jeg var hjemme hele dagen uansett :P
Aaah. Husker mannen skulle selge noen bildeler en gang. Så skrev han til kjøperen "helst ikke kom rundt 19-20" joda kjøperen kom 19:30! :p så fikk vi bare "oops sorry" takk takk sa vi da :p

Ja det kan jeg absolutt forstå! Jeg er jo I permisjon enda noen uker til. Så får vi se hva jeg orker selv når den tid kommer.

Koselig å se deg her nå da :) Alt bra med dere?

Det går nok sikkert ganske bra :) her holder vi på å bli vant til den nye hverdagen med jobb, så begynner å bli bedre nå da :) men opp innen 5.30 hver dag, og så holde på til seine kvelden gjør ikke at jeg føler meg full av energi akkurat haha :P

Hvordan går det med deg?

Hun saikke det ?? Huttetu altså
Hun sa det ja. Jeg var lettere sjokkert egentlig.

Den andre jenta var der alene (vi snakker altså om barn som er gamle nok til å gå alene. Som "måtte" ha hånddusj for å få skylle håret. Den som er der med babystolen i damegarderoben tiltenkt de som trenger den. De med små barn som ikke er så lette å få rene fra vann der oppe. Og andre med spesielle behov.)

Og hun.... "tenkte på om". Og SA det!!!

Det går nok sikkert ganske bra :) her holder vi på å bli vant til den nye hverdagen med jobb, så begynner å bli bedre nå da :) men opp innen 5.30 hver dag, og så holde på til seine kvelden gjør ikke at jeg føler meg full av energi akkurat haha :P

Hvordan går det med deg?
Nei det kan jeg forstå.. 0530 er tidlig ja. Dagene blir fort lange.Når begynte du å jobbe?

Her går det bra:) hatt en periode med vanskelige netter nå men ser ut som det kanskje roer seg litt nå.

Aaah. Husker mannen skulle selge noen bildeler en gang. Så skrev han til kjøperen "helst ikke kom rundt 19-20" joda kjøperen kom 19:30! :p så fikk vi bare "oops sorry" takk takk sa vi da :p
Åh, men det er jo liiitt irriterende da!

Back
Topp