Skravletråd november

Snart mistet følelsen i høyre arm av å vugge på lillebror for å unngå at han hylgråter slik at storebror kan sovne. Baaah lei av små som skal være så vanskelige

Hei alle sammen.
Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært her inne. Har prøvd å holde meg unna, i håp om at det kanskje var den konstante tanken på å få baby som tulla med syklusen min. Ingenting skjer, og da gidder jeg rett og slett ikke holde meg borte lenger. Er nå 63 dager på overtid, så har gitt opp hele greia. Så nå skal jeg heller prøve å komme tilbake igjen! Hvordan går det med dere alle? Hva driver dere med?

Fra neste år, altså sjuårsdagen får vi låne skolen gratis så lenge vi inviterer hele klassen (som er ca 15 gutter og jenter så vidt jeg vet. De fire jeg vet om er jenter) men det gjelder elever i skolen. Nå er hun førskole. Og før var det greit å ta "kullet på avdelinga", de var fem jenter. Men de omorganiserte i år og samlet alle førskole fra alle tre avdelingene på ei avdeling. Da må vi jo ha alle.

Får finne på noe lurt.
Du finner nok på noe:)

Tja. Dette er rillestrikk frem og tilbake drøyt 10 cm bred og skal bli "så lang som rundt hodet hennes"

Jeg har strikket ting jeg er mer stolt av. Men hun liker pannebåndet sitt. Og har rotet det bort. Dukker vel opp når dette er klart.

Det er for kaldt for pannebånd nå da, nå skal det være ei uke med minus og da må hun ha lue som varmer mer. Dette er mer til høst og vår når "noe over ørene" er nok. Men på vinteren må man ha "noe på hodet" :-)
Pannebånd er kjekt det, på høst og vår eller mildere dager:)
Jeg sloss med 5 åringen som elsker sitt pannebånd!:P hu mor mener nemlig at han må ha lue når det er -7....

Snart mistet følelsen i høyre arm av å vugge på lillebror for å unngå at han hylgråter slik at storebror kan sovne. Baaah lei av små som skal være så vanskelige
Vet hvordan det er.. og det er IKKE gøy.. Håper det bedrer seg snart!

Hei alle sammen.
Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært her inne. Har prøvd å holde meg unna, i håp om at det kanskje var den konstante tanken på å få baby som tulla med syklusen min. Ingenting skjer, og da gidder jeg rett og slett ikke holde meg borte lenger. Er nå 63 dager på overtid, så har gitt opp hele greia. Så nå skal jeg heller prøve å komme tilbake igjen! Hvordan går det med dere alle? Hva driver dere med?
Det var jo veldig leit... :( Får krysse fingrene for deg fremover!
Koselig å ha deg her inne da :)
Hos oss er alt bra. Merker at det nærmer seg permisjonsslutt. Litt klump I magen ja.. hvor har dette året blitt av???

Vet hvordan det er.. og det er IKKE gøy.. Håper det bedrer seg snart!
Satser på det. Har egentlig gått veldig greit med legging i det siste når jeg har vært alene med dem på kvelden. Men akkurat i kveld skulle lillebror være litt vanskelig og storebror var egentlig skikkelig trøtt men skulle så absolutt ikke sovne.;-)

Satser på det. Har egentlig gått veldig greit med legging i det siste når jeg har vært alene med dem på kvelden. Men akkurat i kveld skulle lillebror være litt vanskelig og storebror var egentlig skikkelig trøtt men skulle så absolutt ikke sovne.;-)
Typisk at det blir sånn samtidig da. Og såklart når man er alene! :P hvor stor aldersforskjell er det på de?

Back
Topp