Da er han nok fornøydDa var sengen til kb på plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er han nok fornøydDa var sengen til kb på plass
Hihi, så herlig stas når de blir så store!Idag spiste P sitt første måltid i stol!! Glad vi har hunder for hun pyntet gulvet med halve porsjonen av middagen Hehehe.. har gitt i vippestol hittil
Hvordan går det med deg ellers da?Takk for det åå, kan tenke meg tiden går fort, ja! Mange minner på kort tid. Så bra at alt er bra
Kan du ikke la mannen ta henne en natt?Ja :/ så relativt sliten
Hehe! Akkurat fått eldste i seng jeg nå. Rydde litt, så sofatid. Venter på FarmenJobber med å legge barn
Kun en igjen nå du da?
Så deilig hva slags seng?Jupp både vi og kb
Hei på deg
63 dager på overtid og negative tester?? Krøll i systemet?
Ja, men har sendt inn klageDet er kjipt
Haha, det har vi sluttet medHa ha leste jobber med å lage barn
Nyt kvelden i sofaDa var eldste også i seng. Bare en rydderunde nå så skal jeg slenge meg i sofaen
Ååå hvorfor ikke ?Haha, det har vi sluttet med
Uansett hadde jeg nok ikke delt det med dere
Eldste her er seig i dag skal bare...Hehe! Akkurat fått eldste i seng jeg nå. Rydde litt, så sofatid. Venter på Farmen
Hvordan går det med deg ellers da?
Njaa, ikke akkurat. Er jo mange av de "de samme gamle" som er her. Men så er det en del periodeskravlere (har jeg inntrykk av ). Jeg er en av de Koselig å få flere med på skravlinga da! Er gøy å være aktiv på forumetHar det vært en fast gjeng som skravler? Jeg begynte ikke å være aktiv her før for et par uker siden egentlig. Koselig å skravle når jeg ammer til søvn. Noen ganger blir jeg liggende en stund før hun sovner.
Sport1Salg er tipptopp hvor handlet du?
Det er fader meg godt jobba du! Styrker min teori om at du er stålkvinnen.Ja, fikk 3 barn på 4 år
Ny seng?Da var sengen til kb på plass