Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok bra for dere ❤❤Gud som jeg gleder meg til helg. Hotell hele helga i nabobyen med søstra mi ❤
He he en bamseDen skjønte jeg ikke
Jaa. Hun gleder seg sånn og vi skal kose oss sååDet blir nok bra for dere ❤❤
Det håper jeg dere gjør ❤Jaa. Hun gleder seg sånn og vi skal kose oss såå
tusen takk håper jeg og! brennkopper på en liten gutt som er 4 1/2 mnd frister ikke
Ikke sant.Stakkars
Ingen aom bryr seg lenger
Brødgreier er tricky men det ble brød hvertfallHaha, ikke lett det brødgreiene
Ja jeg har vært på jobb idag
Du må oppdatere meg i morgenJaaa. Så nervøs at jeg nesten pisser på meg
Han har en på hvert kinn og 3 stykker fra brystet og ned på magen. Og en på låret og håndleddet. Startet med en i ansiktet så kom de andre i løpet av dagenNei, det skjønner jeg. Er det mye utslett?
Han har en på hvert kinn og 3 stykker fra brystet og ned på magen. Og en på låret og håndleddet. Startet med en i ansiktet så kom de andre i løpet av dagen
Tar av meg hatten for dere!Det er veldig bra jobba ! Her blir det 3 på under 2 år
Hehe, ja det har du rett I! Derfor jeg tar pauser innimellomDet er litt avhengighetsskapende
God kveld kan ikke klage! Du da?
Åjda... Håper virkelig ikke det er brennkopper. God bedring til den lille!Jeg får ta skravling en annen kveld lillegutt gråter og tydelig ubehag. Om utslettet er der i morgen drar jeg til legen. Går brennkopper i bhg til N ... satser på det er bedre og ikke noe verre i morgen de små røde prikkene ha en fin kveld
Hvordan har det gått med minste i bhg?
Hehe, for å si det sånn.. netter hvor jeg er oppe 3 ganger er ganske rolige netter Min har våkna sånn grovt regna hver time hver natt de første 6-7 mnd.
Ble gps klokke som man kan ringe til, til 7åringen. Ville holde tilbake mobiltelefon litt til, så da var det greit med en sånn så kan vi nå han når han er ute Så har vi kjøpt michael Jackson veggklistremerke og hvite hansker som vi skal gi fra oldemor.Hva skal barna få ?
Ja drar til legen i morgenSå ubehagelig. Stakar :-(