Fjompeline
Glad i forumet
Hvem vant?
Ikke jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvem vant?
Huff masse god bedring. Forkjøla med høy feber. Veldig utilpassHva feiler henne?
Her fikk storebror påvist streptokokker og skarlagensfeber i ettermiddag.. Så da er det 10 dager med antibiotika på ham.
Frøkna har også streptokokker, men har ingen feber eller halsvondt... Så hun har enten hatt det når hun var syk her for halvannen uke siden og kroppen ordner opp selv, eller så er hun en av de 30-40% som går med streptokokker i halsen uten å være syk.
Takk takkGod bedring til snupp
Nei på ingen måte. Blir helt fra segLiker han det ikke?
Jeg titter innom her og derMiddag er inntatt. Snart fotballtrening med eldste
Ha en fin ettermiddag! Blir det bo skravling senere I kveld eller?
Blir spennende å høre oppdatering fra ham krysser fingre for at han fikk kose seg med kakaoen sin selvJa, jeg glemte å spørre ham om hvordan det gikk, men det er ikke slik at det er god grunn til at han skal måtte dele med dette barnet,
God kveld snuppaGod kveld jenter, skjedd noe spennende i dag?
Hadde du 15 ekstra cm å gå på da?Fikk jo inn et på 180 da
Så mye fint
Han på trening til jeg hadde lagt yngste som var urolig (og hostet til hun brakk seg = grøt i senga) så jeg ble liggende med henne en stund (etter å ha tørket opp og ammet i ro) og sovna så han sov da jeg sto opp.Blir spennende å høre oppdatering fra ham krysser fingre for at han fikk kose seg med kakaoen sin selv
Sofias engler herLuksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos
Kan hende men.ny bil siden detHadde du 15 ekstra cm å gå på da?
Ja ikke santSå mye fint
Det er grusomt. Den har forsvunnet sånn nesten så regner med at jeg sover den av megSå kjedelig hodepine er plagsomt..
Tror jeg nesten bare blir herBlir snart senga på meg kjenner jeg
Sikkert like greit å bsre bli der daTror jeg nesten bare blir her
Sto opp etter å ha lagt lillesøster 2030 og er tilbake for tredje gang.... Hun er virkelig urolig i kveld
Så digg!Luksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos