Skravletråd november

Hva feiler henne?

Her fikk storebror påvist streptokokker og skarlagensfeber i ettermiddag.. Så da er det 10 dager med antibiotika på ham.

Frøkna har også streptokokker, men har ingen feber eller halsvondt... Så hun har enten hatt det når hun var syk her for halvannen uke siden og kroppen ordner opp selv, eller så er hun en av de 30-40% som går med streptokokker i halsen uten å være syk.
Huff masse god bedring. Forkjøla med høy feber. Veldig utilpass

Ja, jeg glemte å spørre ham om hvordan det gikk, men det er ikke slik at det er god grunn til at han skal måtte dele med dette barnet,
Blir spennende å høre oppdatering fra ham:) krysser fingre for at han fikk kose seg med kakaoen sin selv;)

Luksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos :)

Blir spennende å høre oppdatering fra ham:) krysser fingre for at han fikk kose seg med kakaoen sin selv;)
Han på trening til jeg hadde lagt yngste som var urolig (og hostet til hun brakk seg = grøt i senga) så jeg ble liggende med henne en stund (etter å ha tørket opp og ammet i ro) og sovna så han sov da jeg sto opp.

Får høre med ham i morgen

Blir snart senga på meg kjenner jeg
Tror jeg nesten bare blir her

Sto opp etter å ha lagt lillesøster 2030 og er tilbake for tredje gang.... Hun er virkelig urolig i kveld

Back
Topp