Skravletråd november

Tiden gikk fort her og. Vasla huset, storhandla og tok en kopp kaffe med mamma på kafe. Så var det plutselig hentetid her :)
Du har også vaska ja :) her går vasken over flere dager :p tok kjøkkenet nå. I mårra eller i kveld tar jeg gangen og soverommet :D
Vært effektiv idag du da. Rakk til og med en kaffe ;)

Middag er inntatt. Snart fotballtrening med eldste :)
Ha en fin ettermiddag! Blir det bo skravling senere I kveld eller?

Du har også vaska ja :) her går vasken over flere dager :p tok kjøkkenet nå. I mårra eller i kveld tar jeg gangen og soverommet :D
Vært effektiv idag du da. Rakk til og med en kaffe ;)
Alene hjemme vettu idag så tok hele huset da jeg først var igang ;)

Storebror er levert i bhg, lillebror har omsider roet seg sånn noenlunde, og jeg må rydde etter han er ferdig å amme. Fikk noen klær av en venninne igår som da storebror idag skulle være flink å hjelpe å rydde. Noen ligger fint på en kiste, mesteparten strødd utover gulvet
Hehe, de er flinke til å rydde disse små:P

Jeg er glatt fleksibel i tilfeller hvor jeg mistenker at det ikke er like lett å få med kakao hjemmefra. Men jeg har egentlig nok med å koke til egne barn så tenker at dette barnet kan absolutt få med hjemmefra
Det er selvsagt annerledes med de som av en eller annen grunn ikke kan lage til barna sine, men om det bare er latskap eller no er ikke greit!:rolleyes:

Det er selvsagt annerledes med de som av en eller annen grunn ikke kan lage til barna sine, men om det bare er latskap eller no er ikke greit!:rolleyes:

Ja, jeg glemte å spørre ham om hvordan det gikk, men det er ikke slik at det er god grunn til at han skal måtte dele med dette barnet,

God kveld jenter, skjedd noe spennende i dag?

Hehe! Nei man får jo pynte deretter og da.. Men er mest spent på juletreet. Min er født I desember 2015 så hun blir ett år nå snart, og er også i verste plukke på alt-alderen :D Skal du forreste ha adventskalender til din?
Koselig med desemberbarn da❤️ Min eldste er også født i desember:)
Tror hun skal få kalender ja. Tenker å se om jeg finner en stor pakke med plastdyr og pakke inn ett og ett. Også får hun smoothie og diverse annet snacks på julaften:)

Back
Topp