Så sprekt!Vært på gåtur i skogen, kaldt men deilig
6 km ble det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så sprekt!Vært på gåtur i skogen, kaldt men deilig
6 km ble det
He ge det kan vel diskuteres men en grei tur jaSå sprekt!
Du har også vaska ja her går vasken over flere dager tok kjøkkenet nå. I mårra eller i kveld tar jeg gangen og soverommetTiden gikk fort her og. Vasla huset, storhandla og tok en kopp kaffe med mamma på kafe. Så var det plutselig hentetid her
Nope Det er det ikkeSå kult da ingen som har lik!
Alene hjemme vettu idag så tok hele huset da jeg først var igangDu har også vaska ja her går vasken over flere dager tok kjøkkenet nå. I mårra eller i kveld tar jeg gangen og soverommet
Vært effektiv idag du da. Rakk til og med en kaffe
Satser på litt skravling senereMiddag er inntatt. Snart fotballtrening med eldste
Ha en fin ettermiddag! Blir det bo skravling senere I kveld eller?
Kos dereMiddag er inntatt. Snart fotballtrening med eldste
Ha en fin ettermiddag! Blir det bo skravling senere I kveld eller?
Hehe, de er flinke til å rydde disse småStorebror er levert i bhg, lillebror har omsider roet seg sånn noenlunde, og jeg må rydde etter han er ferdig å amme. Fikk noen klær av en venninne igår som da storebror idag skulle være flink å hjelpe å rydde. Noen ligger fint på en kiste, mesteparten strødd utover gulvet
Takk for detTakk det samme
Så deilig daHurra for at bilen er hjemme igjen
Det er selvsagt annerledes med de som av en eller annen grunn ikke kan lage til barna sine, men om det bare er latskap eller no er ikke greit!Jeg er glatt fleksibel i tilfeller hvor jeg mistenker at det ikke er like lett å få med kakao hjemmefra. Men jeg har egentlig nok med å koke til egne barn så tenker at dette barnet kan absolutt få med hjemmefra
Det er selvsagt annerledes med de som av en eller annen grunn ikke kan lage til barna sine, men om det bare er latskap eller no er ikke greit!
det var det jaSå deilig da
Koselig med desemberbarn da Min eldste er også født i desemberHehe! Nei man får jo pynte deretter og da.. Men er mest spent på juletreet. Min er født I desember 2015 så hun blir ett år nå snart, og er også i verste plukke på alt-alderen Skal du forreste ha adventskalender til din?
Tviler på det om du ikke har varebil...Lurer på om jeg får et skap på 195×96 i bilen..
Uff da!? kjip start på dagen!LOL startet ikke så bra. Klarte å snuble ned trappa og knuse støvsuger hode...
Fikk jo inn et på 180 daTviler på det om du ikke har varebil...
Så kjedelig hodepine er plagsomt..Takk hodepinen er fortsatt ikke borte tatt ibux også.