God formiddagGod morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgen!
God formiddag tidlig start på dagen!God morgen! Storesøster startet dagen klokken 5 idag igjen til mannens fortvilelse(han som har stått opp med henne i det siste), og jeg og poden stod opp halv 7. Jeg har tatt meg en dusj, ungene har spist og mannen sover litt før han skal videre på skolen.
Hehe! Nei man får jo pynte deretter og da.. Men er mest spent på juletreet. Min er født I desember 2015 så hun blir ett år nå snart, og er også i verste plukke på alt-alderen Skal du forreste ha adventskalender til din?Har mine tvil her og! Heldigvis har vi mye pynt vi ikke er så redd for, så det skal vel gå fint uansett. Hun er født juni-15
Så deilig her ble det vask og stell av hesteneVært på gåtur i skogen, kaldt men deilig
6 km ble det
Koselig det ogsæSå deilig her ble det vask og stell av hestene
Greit å bli kvitt de jaBetalt en hel drøss med regninger . Godt å få de bort
Jøss, rett borti gata her daPå novasolo i larvik
Kan du ikke ha lillesøster i vogn og gå en tur med hunden mens hun er våken?Lillesøster sovnet på vei fra bhg igjen. (på vei til også, men da våknet hun i bhg, nå sover hun i gangen)
Dette trøbler den planlagte rutinen min. Hunden er jo innstilt på å gå tur nå om en liten time. Hun har selskapsblære og har i tilfeller med dårlig vær holdt seg helt til kvelden i uvilje mot å gå ut. Men normalt må hun jo "på do", tross alt. Og det er litt lenge til vi går tur sånn i 13-14 tiden...
Må mannen legge inn luftig av hund før han drar? I alle fall til ungene har snudd klokka såpass babyen venter med å sovne til vi er hjemme? Eller, hun pleide vente hjemme hun. Vil hun noen gang kunne være med uten å sovne på vei hjem, tro?
Hverdagen må finne en måte å gå opp. Helst uten at jeg står med baby under jakka mi og hund i bånd uti hagen og ber henne gjøre det hun må. Litt fort så vi kommer oss inn. For lillesøster har ikke uteklær på. Btdt
Så kult da ingen som har lik!Fått det hos svigermor som har drevet å malt og pussa. Hun hadde fått det av en venninne igjen, men skulle ikke ha det likevel og til helga får jeg skjenk som er malt og pussa i samme farge.
Er det? Skulle dratt innom deg daJøss, rett borti gata her da
Det var detGreit å bli kvitt de ja
Jo jeg kan jo sånnsett det, men når hun våkner skal hun ha grøt.Kan du ikke ha lillesøster i vogn og gå en tur med hunden mens hun er våken?
Flinke lillebrorLillebror ligger og snur seg som bare det
Tiden gikk fort her og. Vasla huset, storhandla og tok en kopp kaffe med mamma på kafe. Så var det plutselig hentetid herHoi som tiden går. Vært ute å lekt, ryddet og snart kommer mannen hjem også