Skravletråd november

Han sier selv han ikke vil dele mer, der er liksom der det ligger. For meg gjør det ikke noe, men han vil ikke.

Jeg sa han kunne ta det opp med læreren om det ble vanskelig når han ikke ville dele. De har en egen lærer på onsdagene, pga at læreren jobber 80% så lærer de har på uteskole kjenner jeg ikke. Men regner det må gå greit
Her var det lærer som tilslutt sa stopp og at alle måtte selv ga med og drikke de ønsket
Min delte også alltid og fikk for lite selv

Lillesøster sovnet på vei fra bhg igjen. (på vei til også, men da våknet hun i bhg, nå sover hun i gangen)

Dette trøbler den planlagte rutinen min. Hunden er jo innstilt på å gå tur nå om en liten time. Hun har selskapsblære og har i tilfeller med dårlig vær holdt seg helt til kvelden i uvilje mot å gå ut. Men normalt må hun jo "på do", tross alt. Og det er litt lenge til vi går tur sånn i 13-14 tiden...

Må mannen legge inn luftig av hund før han drar? I alle fall til ungene har snudd klokka såpass babyen venter med å sovne til vi er hjemme? Eller, hun pleide vente hjemme hun. Vil hun noen gang kunne være med uten å sovne på vei hjem, tro?

Hverdagen må finne en måte å gå opp. Helst uten at jeg står med baby under jakka mi og hund i bånd uti hagen og ber henne gjøre det hun må. Litt fort så vi kommer oss inn. For lillesøster har ikke uteklær på. Btdt

Råfint:D hvor har du kjøpt det?
Fått det hos svigermor som har drevet å malt og pussa. Hun hadde fått det av en venninne igjen, men skulle ikke ha det likevel :P og til helga får jeg skjenk som er malt og pussa i samme farge.

Her var det lærer som tilslutt sa stopp og at alle måtte selv ga med og drikke de ønsket
Min delte også alltid og fikk for lite selv
Hadde kanskje vært lettere om det var læreren deres som ser klassen jevnt. Ikke en lærer de bare har hver onsdag. Begynte nå i august.

Men vi får se hva som skjer fremover. Jeg har ikke problem mes å koke en kopp ekstra, men om det stadig blir sånn at han ender opp uten nok fordi en annen forventer at han deler, så blir det kjedelig.

Hadde kanskje vært lettere om det var læreren deres som ser klassen jevnt. Ikke en lærer de bare har hver onsdag. Begynte nå i august.

Men vi får se hva som skjer fremover. Jeg har ikke problem mes å koke en kopp ekstra, men om det stadig blir sånn at han ender opp uten nok fordi en annen forventer at han deler, så blir det kjedelig.
Vi hadde også ei som bare var der på uteskole men hun sa heldigvis stopp likevel

Storebror er levert i bhg, lillebror har omsider roet seg sånn noenlunde, og jeg må rydde etter han er ferdig å amme. Fikk noen klær av en venninne igår som da storebror idag skulle være flink å hjelpe å rydde. Noen ligger fint på en kiste, mesteparten strødd utover gulvet

God morgen.

På den tiden jeg pleier jage unger opp fra badet for p spise frokosten far har laget er vi ferdige å spise, med kakao og det hele. Uteskole. Ungene leker på gulvet. De store bygger tårn, yngste river.

Og jeg funderer ang den kakaoen. Hva gjør man når han sier at et barn en gang ba om å få smake. Og snill som han er delte han jo. Men da har h*n begynt å forvente å få hver uke. Han har en liten barnetermos tilpasset ham, og mener han ender med å få for lite selv. Det er nok en sannhet med modifikasjoner, han er glad i kakao...
Hadde det vært grunn til å tro at barnet kommer fra en familie som ikke har råd til å Page kakao hadde jeg bare kjøpt en større termos. Men det et ikke tilfelle. Så, hva gjør man??
Du skal da ikke lage kakao for alle andre?:rolleyes:
Skjønner det er vanskelig for gutten din å si nei, men kanskje en lærer kan hjelpe?:)

Storebror er levert i bhg, lillebror har omsider roet seg sånn noenlunde, og jeg må rydde etter han er ferdig å amme. Fikk noen klær av en venninne igår som da storebror idag skulle være flink å hjelpe å rydde. Noen ligger fint på en kiste, mesteparten strødd utover gulvet
Kos deg med ryddinga

Back
Topp