På novasolo i larvikKjempe fine
Hvor fant du de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På novasolo i larvikKjempe fine
Hvor fant du de?
Det gjorde jeg jaSov du godt?
Sbart ferdig med det nåGod morgen, du får kose deg med husarbeidet
God morgenGod morgen!
God morgen
Planer for dagen?
Her var det lærer som tilslutt sa stopp og at alle måtte selv ga med og drikke de ønsketHan sier selv han ikke vil dele mer, der er liksom der det ligger. For meg gjør det ikke noe, men han vil ikke.
Jeg sa han kunne ta det opp med læreren om det ble vanskelig når han ikke ville dele. De har en egen lærer på onsdagene, pga at læreren jobber 80% så lærer de har på uteskole kjenner jeg ikke. Men regner det må gå greit
HusarbeidVi må vel en tur til byen mellomste ville være hjemme idag, så vi skal vel ut en tur også! Du da?
Fått det hos svigermor som har drevet å malt og pussa. Hun hadde fått det av en venninne igjen, men skulle ikke ha det likevel og til helga får jeg skjenk som er malt og pussa i samme farge.Råfint hvor har du kjøpt det?
Hadde kanskje vært lettere om det var læreren deres som ser klassen jevnt. Ikke en lærer de bare har hver onsdag. Begynte nå i august.Her var det lærer som tilslutt sa stopp og at alle måtte selv ga med og drikke de ønsket
Min delte også alltid og fikk for lite selv
Haha, ja det er jeg også spent på her.. tviler på det for å si det sånn! når er h*n født?Ja, det er utrolig koselig! Veldig spent på om 1-åringen greier å la julepynten være i fred da
Vi hadde også ei som bare var der på uteskole men hun sa heldigvis stopp likevelHadde kanskje vært lettere om det var læreren deres som ser klassen jevnt. Ikke en lærer de bare har hver onsdag. Begynte nå i august.
Men vi får se hva som skjer fremover. Jeg har ikke problem mes å koke en kopp ekstra, men om det stadig blir sånn at han ender opp uten nok fordi en annen forventer at han deler, så blir det kjedelig.
God morgen ha en fin dag!God morgen alle sammen
Mannen fyrer,,kb spiser, snart drar de på jobb og skole og jeg skal drive med husarbeid ser jeg
Så bra daLj sov helt til 0710 idag. Dog urolig fra mannen stod opp 5. Men likevel sov hun. Deilig
Du skal da ikke lage kakao for alle andre?God morgen.
På den tiden jeg pleier jage unger opp fra badet for p spise frokosten far har laget er vi ferdige å spise, med kakao og det hele. Uteskole. Ungene leker på gulvet. De store bygger tårn, yngste river.
Og jeg funderer ang den kakaoen. Hva gjør man når han sier at et barn en gang ba om å få smake. Og snill som han er delte han jo. Men da har h*n begynt å forvente å få hver uke. Han har en liten barnetermos tilpasset ham, og mener han ender med å få for lite selv. Det er nok en sannhet med modifikasjoner, han er glad i kakao...
Hadde det vært grunn til å tro at barnet kommer fra en familie som ikke har råd til å Page kakao hadde jeg bare kjøpt en større termos. Men det et ikke tilfelle. Så, hva gjør man??
Effektiv start på dagenDa var kjøkken ryddet
Vaskevaskin satt på
Stue og gang ryddet
Godt å få det gjortEffektiv start på dagen
Kos deg med ryddingaStorebror er levert i bhg, lillebror har omsider roet seg sånn noenlunde, og jeg må rydde etter han er ferdig å amme. Fikk noen klær av en venninne igår som da storebror idag skulle være flink å hjelpe å rydde. Noen ligger fint på en kiste, mesteparten strødd utover gulvet
Takk det sammeGod morgen ha en fin dag!