Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har en vært???Hurra for at bilen er hjemme igjen
Ja. Så vi somla hjemme en god stund før hun dro i bhgSå bra da
Veldig deilig vant til dårlig søvn og morgen kl 5. Så dette var godtSå deilig da
Hihi, må se på de skoene vi ogNordbjørn omg de matcher dressen hennes jo så det først nå
Jeg er glatt fleksibel i tilfeller hvor jeg mistenker at det ikke er like lett å få med kakao hjemmefra. Men jeg har egentlig nok med å koke til egne barn så tenker at dette barnet kan absolutt få med hjemmefraDu skal da ikke lage kakao for alle andre?
Skjønner det er vanskelig for gutten din å si nei, men kanskje en lærer kan hjelpe?
På bilverkstedetHvor har en vært???
Det skjøner jegVeldig deilig vant til dårlig søvn og morgen kl 5. Så dette var godt
Vel ble ikke slik gubben gadd ikke å vekke meg så da våknet jeg med lillemann isteden...*sukk* men i dag flytter både ringe klokka og mobilen inn i soverommet sånn at jeg ikke sover langt ut på dagen...har ikke tid til sliktOj 4 t bare, det var ikke lenge
LOL startet ikke så bra. Klarte å snuble ned trappa og knuse støvsuger hode...Så deilig da
Håper dagen idag blir bedre!
Jeg stod å leta fram støvsugeren og kom på at det var en ny episode så jeg sa til støvsugeren "see ya"Haha, høres ut som meg
Takk hodepinen er fortsatt ikke borte tatt ibux også.Æsj da god bedring!
De var veldig enkle å få på syns jeg de koster 249 nå tror jeg.Hihi, må se på de skoene vi og
Har mine tvil her og! Heldigvis har vi mye pynt vi ikke er så redd for, så det skal vel gå fint uansett. Hun er født juni-15Haha, ja det er jeg også spent på her.. tviler på det for å si det sånn! når er h*n født?
Hvor kjøpte dere de?De var veldig enkle å få på syns jeg de koster 249 nå tror jeg.
Jollyroom kan sende deg link på messenger?Hvor kjøpte dere de?
Det er ganske utmattende jaHøres slitsomt ut