Skravletråd november

God morgen.

På den tiden jeg pleier jage unger opp fra badet for p spise frokosten far har laget er vi ferdige å spise, med kakao og det hele. Uteskole. Ungene leker på gulvet. De store bygger tårn, yngste river.

Og jeg funderer ang den kakaoen. Hva gjør man når han sier at et barn en gang ba om å få smake. Og snill som han er delte han jo. Men da har h*n begynt å forvente å få hver uke. Han har en liten barnetermos tilpasset ham, og mener han ender med å få for lite selv. Det er nok en sannhet med modifikasjoner, han er glad i kakao...
Hadde det vært grunn til å tro at barnet kommer fra en familie som ikke har råd til å Page kakao hadde jeg bare kjøpt en større termos. Men det et ikke tilfelle. Så, hva gjør man??
Si han ikke får dele mer?

Vel.... Man lager ikke frokost kvart over seks selv om alle er klare når man vanligvis serverer den halv åtte, vel???

Greit med god tid, skal koke kakao til uteskole, men....
God tidlig morgen, Sara:D

God morgen! Storesøster startet dagen klokken 5 idag igjen til mannens fortvilelse(han som har stått opp med henne i det siste), og jeg og poden stod opp halv 7. Jeg har tatt meg en dusj, ungene har spist og mannen sover litt før han skal videre på skolen.

Si han ikke får dele mer?
Han sier selv han ikke vil dele mer, der er liksom der det ligger. For meg gjør det ikke noe, men han vil ikke.

Jeg sa han kunne ta det opp med læreren om det ble vanskelig når han ikke ville dele. De har en egen lærer på onsdagene, pga at læreren jobber 80% så lærer de har på uteskole kjenner jeg ikke. Men regner det må gå greit

Back
Topp