Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får satse på detTakk fine du håper lille blir trøtt snart bare så jeg kan hvile meg
Si han ikke får dele mer?God morgen.
På den tiden jeg pleier jage unger opp fra badet for p spise frokosten far har laget er vi ferdige å spise, med kakao og det hele. Uteskole. Ungene leker på gulvet. De store bygger tårn, yngste river.
Og jeg funderer ang den kakaoen. Hva gjør man når han sier at et barn en gang ba om å få smake. Og snill som han er delte han jo. Men da har h*n begynt å forvente å få hver uke. Han har en liten barnetermos tilpasset ham, og mener han ender med å få for lite selv. Det er nok en sannhet med modifikasjoner, han er glad i kakao...
Hadde det vært grunn til å tro at barnet kommer fra en familie som ikke har råd til å Page kakao hadde jeg bare kjøpt en større termos. Men det et ikke tilfelle. Så, hva gjør man??
Vi har vært på prøverundeDet ser sånn ut ja
Haha jeg gadd ikke støvsuge endte opp med å se på Kardashians
Rydder hele tiden jeg men har en lidelse daJoda, jeg er helt rotehode altså. På kvelden er det ganske rydda før jeg setter meg
Da går det framover!Nei men denne gangen gråt hun ikke så det kommer seg
Høres slitsomt utRydder hele tiden jeg men har en lidelse da
God morgen alle sammen
Mannen fyrer,,kb spiser, snart drar de på jobb og skole og jeg skal drive med husarbeid ser jeg
Æsj da god bedring!Ugg starter dagen med dundrende hodepine og litt lite søvn, lille har kavet rundt i senga og sparket på både meg og mannen
God tidlig morgen, SaraVel.... Man lager ikke frokost kvart over seks selv om alle er klare når man vanligvis serverer den halv åtte, vel???
Greit med god tid, skal koke kakao til uteskole, men....
God morgen, JanuarbabyGod morgen alle sammen
Han sier selv han ikke vil dele mer, der er liksom der det ligger. For meg gjør det ikke noe, men han vil ikke.Si han ikke får dele mer?
Takk for det.God tidlig morgen, Sara