Fjompeline
Glad i forumet
Natta alle sammen, sovetid på meg nå
Sove skal du god natt, sove godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta alle sammen, sovetid på meg nå
Hva feiler henne?Der måtte hu få en Paracet stakkars. Håpe hun finner litt mer roen nå
Haha, pipen fikk fort en annen lyd da halsen var så vond at han hverken har fått spist, drukket eller snakket... Og plutselig fikk han et sinnsykt utslett :-oHaha, godt at han er fornøyd da verre om de klager over hvor vondt de har det og man ikke får gjort noe
Problemer med knærne?Min er også sjelfen syk men ofte vondt i kneet da
Hvordan er formen din?Sovende barn. nå skal teen frem og strikketøyet like så. Ha en flott kveld
Mensensmerter på gang her også, så ingen baby denne mnd da tr kommer visst tidlig på besøk
Dere for kose dere videre jenter. Legger meg er bare 4 timer til jeg skal opp
Ja de satt kjempefint hun var så fornøyd "see see see"Satt de bra på foten? Så bilde av de. Superfine
Haha jeg gadd ikke støvsuge endte opp med å se på KardashiansTror jeg måtte ha drukket 7 burn for å i det hele tatt gidde å ta fram støvsugeren ikveld
Nei men denne gangen gråt hun ikke så det kommer segFortsatt ikke venn med støvsugeren?!
De du la ut bilde av? kjempe fine!Bestillte sko til frøkna de var kjempefine
Det er bra jobbet200 innlegg i dag
Så uheldig du erNå begynner jeg å få nok av bil trøbbel.
For en måneds tid siden klarte frøkna å slenge bildøren inn i nabobilen.
Forrige uke klarte jeg å rygge på en stolpe i garasjen.
I dag skulle jeg bare hente noe i den lille bilen, og den låste seg ikke opp (nøkkelfri bil), da var batteriet flatt siden noen hadde latt den stå med lyset på, heldig vis har vi snille naboer med startkabel som liker å hjelpe.
Men nå har jeg fått nok for en liten stund
Så deilig daJa det har vært en veldig kjip dag i dag;/ gubben ga meg fri på kvelden nå, så jeg fikk muligheten å slappe av, så han tok ungen og gikk å la seg..*trenger det*
Grattis hvilket?
Og DER så jeg at du allerede hadde sett bildet jeg la ut i gårSå lekkert
Jupp det skulle jegSkal du sove nå?
Natta ja. Supertrøtt