Skravletråd november

Der måtte hu få en Paracet stakkars. Håpe hun finner litt mer roen nå
Hva feiler henne?

Her fikk storebror påvist streptokokker og skarlagensfeber i ettermiddag.. Så da er det 10 dager med antibiotika på ham.

Frøkna har også streptokokker, men har ingen feber eller halsvondt... Så hun har enten hatt det når hun var syk her for halvannen uke siden og kroppen ordner opp selv, eller så er hun en av de 30-40% som går med streptokokker i halsen uten å være syk.

Haha, godt at han er fornøyd da :p verre om de klager over hvor vondt de har det og man ikke får gjort noe ;)
Haha, pipen fikk fort en annen lyd da halsen var så vond at han hverken har fått spist, drukket eller snakket... Og plutselig fikk han et sinnsykt utslett :-o
1478037160942.jpg

Fått påvist streptokokker og skarlagensfeber i ettermiddag. Så her er det antibiotika i 10 dager..

Dere for kose dere videre jenter. Legger meg er bare 4 timer til jeg skal opp:)

Ugg starter dagen med dundrende hodepine og litt lite søvn, lille har kavet rundt i senga og sparket på både meg og mannen

Nå begynner jeg å få nok av bil trøbbel.
For en måneds tid siden klarte frøkna å slenge bildøren inn i nabobilen.
Forrige uke klarte jeg å rygge på en stolpe i garasjen.
I dag skulle jeg bare hente noe i den lille bilen, og den låste seg ikke opp (nøkkelfri bil), da var batteriet flatt siden noen hadde latt den stå med lyset på, heldig vis har vi snille naboer med startkabel som liker å hjelpe.

Men nå har jeg fått nok for en liten stund
Så uheldig du er:(

Ja det har vært en veldig kjip dag i dag;/ gubben ga meg fri på kvelden nå, så jeg fikk muligheten å slappe av, så han tok ungen og gikk å la seg..*trenger det*
Så deilig da:)
Håper dagen idag blir bedre!

Vel.... Man lager ikke frokost kvart over seks selv om alle er klare når man vanligvis serverer den halv åtte, vel???

Greit med god tid, skal koke kakao til uteskole, men....

Back
Topp