Skravletråd november

Hva feiler henne?

Her fikk storebror påvist streptokokker og skarlagensfeber i ettermiddag.. Så da er det 10 dager med antibiotika på ham.

Frøkna har også streptokokker, men har ingen feber eller halsvondt... Så hun har enten hatt det når hun var syk her for halvannen uke siden og kroppen ordner opp selv, eller så er hun en av de 30-40% som går med streptokokker i halsen uten å være syk.
Uff da fortsatt god bdring

Nå begynner jeg å få nok av bil trøbbel.
For en måneds tid siden klarte frøkna å slenge bildøren inn i nabobilen.
Forrige uke klarte jeg å rygge på en stolpe i garasjen.
I dag skulle jeg bare hente noe i den lille bilen, og den låste seg ikke opp (nøkkelfri bil), da var batteriet flatt siden noen hadde latt den stå med lyset på, heldig vis har vi snille naboer med startkabel som liker å hjelpe.

Men nå har jeg fått nok for en liten stund
Snakk om uflaks du skulle ha med bil da. Bra det ordnet seg og dere har snille naboer:-)

God morgen alle sammen
Mannen fyrer,,kb spiser, snart drar de på jobb og skole og jeg skal drive med husarbeid ser jeg

Lj sov helt til 0710 idag. Dog urolig fra mannen stod opp 5. Men likevel sov hun. Deilig :)

God morgen.

På den tiden jeg pleier jage unger opp fra badet for p spise frokosten far har laget er vi ferdige å spise, med kakao og det hele. Uteskole. Ungene leker på gulvet. De store bygger tårn, yngste river.

Og jeg funderer ang den kakaoen. Hva gjør man når han sier at et barn en gang ba om å få smake. Og snill som han er delte han jo. Men da har h*n begynt å forvente å få hver uke. Han har en liten barnetermos tilpasset ham, og mener han ender med å få for lite selv. Det er nok en sannhet med modifikasjoner, han er glad i kakao...
Hadde det vært grunn til å tro at barnet kommer fra en familie som ikke har råd til å Page kakao hadde jeg bare kjøpt en større termos. Men det et ikke tilfelle. Så, hva gjør man??

Back
Topp