Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en effektiv dagFridagen ble visst brukt på storhandel og storvask hjemme. Gulvene og vinduene igjen før cafe med mamma en tur. Chili con carne til mannen og LJ idag når de kommer hjem
Onsdagstaco er innafor nam!Nu skal vi snart ut en tur slik at vi får handlet inn middag til meg og ungene, poden får seg en lur og jeg kan handle til onsdagstaco til meg og mannen etter ungene er lagt.
Må jo være lov med onsdagstaco?
Flink du er til å komme deg utVært på gåtur i skogen, kaldt men deilig
6 km ble det
Hvem vant?Stigespill med mellomste
Ja merker han utvikler seg kjappere en storebroren ihvertfall til nå. Det går så altfor fortFlinke lillebror
Haha ja ikke sant. Han tok dem faktisk opp og "ryddet" dem på plass på kisten igjen før vi dro i bhg men det første han gjorde når han kom hjem igjen var å rote enda merHehe, de er flinke til å rydde disse små
Ligger litt over 10 km unna det kaller jeg rett borti gata!Er det? Skulle dratt innom deg da
Hehe, litt av hvert som skal klaffeJo jeg kan jo sånnsett det, men når hun våkner skal hun ha grøt.
Så kan vi gå tur, men jeg må snart ha lunsj og så skal hun sikkert snart sove.
Jeg må bare finne balansen. Som nok bedrer seg når de slutter å stå opp klokka fem og spise frokost i grisotta, for de er jo sultne må vite ;-)
Så flink han er er jo ikke gamle gutten!Lillebror ligger og snur seg som bare det
Det er snadderChili con carne står å godgjør seg på komfyren.nam nam
Men kroppen straffa meg senere på dagen for å ha slitt meg sånn ut med skrubbing.Høres ut som en effektiv dag
Hvor gammel er han nå?Ja merker han utvikler seg kjappere en storebroren ihvertfall til nå. Det går så altfor fort
Det er nyyydeligDet er snadder
Prøver på det hvertfallFlink du er til å komme deg ut
He he du gjør det jaLigger litt over 10 km unna det kaller jeg rett borti gata!
Kanskje gubben kunne tatt noe av husarbeidet?Den kvelden jeg har litt å gjøre når de små har sovnet, det er den kvelden faktisk sovner med storebror, gubben kommer ikke å vekker meg selv om han vet at jeg må amme lillebror til han sovner før han kan legges slik jeg får gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg da enda med lillebror som ammer og ikke er helt klar ennå på å bli langt i babynestet. Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld når ting var gjort. Ser ut som det igjen blir en sen kveld. Klesvask tror jeg at jeg dropper og prøver å få gjort i morgen hvis lillebror klarer å ligge litt andre plasser enn på brystet mitt lenge nok til at jeg kan få satt på maskinen
Kanikke mannen ta noe av det?Den kvelden jeg har litt å gjøre når de små har sovnet, det er den kvelden faktisk sovner med storebror, gubben kommer ikke å vekker meg selv om han vet at jeg må amme lillebror til han sovner før han kan legges slik jeg får gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg da enda med lillebror som ammer og ikke er helt klar ennå på å bli langt i babynestet. Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld når ting var gjort. Ser ut som det igjen blir en sen kveld. Klesvask tror jeg at jeg dropper og prøver å få gjort i morgen hvis lillebror klarer å ligge litt andre plasser enn på brystet mitt lenge nok til at jeg kan få satt på maskinen
Satser på det.Hehe, litt av hvert som skal klaffe
Satse på at det snart retter seg