Skravletråd november

Nu skal vi snart ut en tur slik at vi får handlet inn middag til meg og ungene, poden får seg en lur og jeg kan handle til onsdagstaco til meg og mannen etter ungene er lagt.
Må jo være lov med onsdagstaco? :P
Onsdagstaco er innafor:P nam!

Jo jeg kan jo sånnsett det, men når hun våkner skal hun ha grøt.
Så kan vi gå tur, men jeg må snart ha lunsj og så skal hun sikkert snart sove.

Jeg må bare finne balansen. Som nok bedrer seg når de slutter å stå opp klokka fem og spise frokost i grisotta, for de er jo sultne må vite ;-)
Hehe, litt av hvert som skal klaffe:P
Satse på at det snart retter seg:)

Den kvelden jeg har litt å gjøre når de små har sovnet, det er den kvelden faktisk sovner med storebror, gubben kommer ikke å vekker meg selv om han vet at jeg må amme lillebror til han sovner før han kan legges slik jeg får gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg da enda med lillebror som ammer og ikke er helt klar ennå på å bli langt i babynestet. Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld når ting var gjort. Ser ut som det igjen blir en sen kveld. Klesvask tror jeg at jeg dropper og prøver å få gjort i morgen hvis lillebror klarer å ligge litt andre plasser enn på brystet mitt lenge nok til at jeg kan få satt på maskinen:-)

Den kvelden jeg har litt å gjøre når de små har sovnet, det er den kvelden faktisk sovner med storebror, gubben kommer ikke å vekker meg selv om han vet at jeg må amme lillebror til han sovner før han kan legges slik jeg får gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg da enda med lillebror som ammer og ikke er helt klar ennå på å bli langt i babynestet. Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld når ting var gjort. Ser ut som det igjen blir en sen kveld. Klesvask tror jeg at jeg dropper og prøver å få gjort i morgen hvis lillebror klarer å ligge litt andre plasser enn på brystet mitt lenge nok til at jeg kan få satt på maskinen:-)
Kanskje gubben kunne tatt noe av husarbeidet?:)

Den kvelden jeg har litt å gjøre når de små har sovnet, det er den kvelden faktisk sovner med storebror, gubben kommer ikke å vekker meg selv om han vet at jeg må amme lillebror til han sovner før han kan legges slik jeg får gjort det jeg skal. Så nå sitter jeg da enda med lillebror som ammer og ikke er helt klar ennå på å bli langt i babynestet. Og jeg som skulle legge meg tidlig i kveld når ting var gjort. Ser ut som det igjen blir en sen kveld. Klesvask tror jeg at jeg dropper og prøver å få gjort i morgen hvis lillebror klarer å ligge litt andre plasser enn på brystet mitt lenge nok til at jeg kan få satt på maskinen:)
Kanikke mannen ta noe av det?

Hehe, litt av hvert som skal klaffe:P
Satse på at det snart retter seg:)
Satser på det.

Det er litt tilvenning for mor å begynne å være alene hjemme med babyen på ti mnd etter å ha hatt mannen hjemme på heltid siden før hun ble født. Og samtidig stille klokka, og ikke ungene. ;-)

Back
Topp