Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Men jeg skulle helst hatt meg litt mat (ungene bestemte tomatsuppe til middag, jeg er sulten igjen)Sikkert like greit å bsre bli der da
Veldig behagelig.Så digg!
Slapp av først. kofferten kan du pakke senereVeldig behagelig.
Burde egentlig vært nede og pakket kofferten.
Skal på båten til København på fredag, og i morgen kommer jeg veldig sent hjem på grunn av konferanse og påfølgende middag
Gikk det bra med henne? De små klsrer det utroligsteHvordan klarte hun det??? Jeg listet meg stille ut av senga. Rakk lukke døra bak meg så gråt hun. Ekstra sårt.
Da satt hun på gulvet! falt ut...sittende??
Får skyndte deg å spiseJa. Men jeg skulle helst hatt meg litt mat (ungene bestemte tomatsuppe til middag, jeg er sulten igjen)
Jada, det var trolig mest skrekken.Gikk det bra med henne? De små klsrer det utroligste
Egentlig ikke.Slapp av først. kofferten kan du pakke senere
Da hadde jeg heller stått opp en halvtime før i morgen :')Egentlig ikke.
Bør være i seng om 30 minutter, opp kl 6 i morgen, hjemme rundt kl 22, opp kl 5 for å komme meg på jobb før jeg drar til båten...
Nei, jeg er *LITT* for glad i sengen min om morgenenDa hadde jeg heller stått opp en halvtime før i morgen :')
Jeg og men hadde prioritert alene tid ass hihiNei, jeg er *LITT* for glad i sengen min om morgenen
Når jeg skal være borte i hele morgen, og så tur/retur København uten mann og barn så får jeg masser av det i dagene som kommerJeg og men hadde prioritert alene tid ass hihi
SkjønnerNår jeg skal være borte i hele morgen, og så tur/retur København uten mann og barn så får jeg masser av det i dagene som kommer
Om jeg faktisk kommer meg helt opp før hun er våken igjen så.... Ellers er mannen hjemme fra trening snart...Får skyndte deg å spise
På jobb?Jeg titter innom her og der
Lurte på om jeg skulle ha kalender til min også plastdyr var smart!Koselig med desemberbarn da Min eldste er også født i desember
Tror hun skal få kalender ja. Tenker å se om jeg finner en stor pakke med plastdyr og pakke inn ett og ett. Også får hun smoothie og diverse annet snacks på julaften
Var kaldt.. I hvert fall for meg Men moro daKos dere
Får se om det blir det senere
Blitt no skravling? Ikke fulgt med her inne idag likevel. Begitt meg ut på hekleprosjektSatser på litt skravling senere
Han hadde noen ærender utenfor huset som å fylle bensin, handle litt, og finne frem dekkene slik vi får skiftet dem på bilen nå når kulden kommer. Får ta husarbeid i morgenKanskje gubben kunne tatt noe av husarbeidet?