Han tok handlingen og fylte bensin på ene bilen. Så tok jeg noe. Resten får vente til i morgen for nå holder jeg på å sovne jeg jeg sitterKanikke mannen ta noe av det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han tok handlingen og fylte bensin på ene bilen. Så tok jeg noe. Resten får vente til i morgen for nå holder jeg på å sovne jeg jeg sitterKanikke mannen ta noe av det?
Så herlig. Hva du strikker?Luksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos
Takk.Uff da fortsatt god bdring
Greit å sjekkes godt da.Ja de sjekker gan grundig nå for det kan være en sjelden bivirkning av veksthormonebe
Akkurat funnet senga selv.Titter innom en liten tur fra senga håper dere alle har det bra her har det gått i ett siden vekkerklokka ringte 05.30, som den gjør hver morgen
Hørtes ikke feil ut neiLuksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos
Hehe ja travelt. Her har frøkna snudd døgnet helt med sykdom. ZzzzTitter innom en liten tur fra senga håper dere alle har det bra her har det gått i ett siden vekkerklokka ringte 05.30, som den gjør hver morgen
God morgenGod morgen! Flere som våkner til smil og morgenskravling fra baby? Det er så koselig
Hehe, godt han prøvde ihvertfallHaha ja ikke sant. Han tok dem faktisk opp og "ryddet" dem på plass på kisten igjen før vi dro i bhg men det første han gjorde når han kom hjem igjen var å rote enda mer
Uff da så kjipt!Men kroppen straffa meg senere på dagen for å ha slitt meg sånn ut med skrubbing.
Er helt ødelagt
Ja er en uvant situasjon detSatser på det.
Det er litt tilvenning for mor å begynne å være alene hjemme med babyen på ti mnd etter å ha hatt mannen hjemme på heltid siden før hun ble født. Og samtidig stille klokka, og ikke ungene. ;-)
Så tristIkke jeg
Så kjedelig når sånt blir en kampNei på ingen måte. Blir helt fra seg
Hørtes kos utLuksusfellen + strikketøy + mannen ute av huset + Cola Zero + sovende barn = kos
Du får gjøre detHan på trening til jeg hadde lagt yngste som var urolig (og hostet til hun brakk seg = grøt i senga) så jeg ble liggende med henne en stund (etter å ha tørket opp og ammet i ro) og sovna så han sov da jeg sto opp.
Får høre med ham i morgen