Skravletråd november

Æ

Mannen sier "kjøreforbud" i morgen, bilene har sommerdekk og bakken ned mot hovedveien er visstnok trolig glatt.

Han skal på jobb. Kan ta buss til båten da, det er greit nok
Eldstemann går til skolen
Men bhg er for langt å gå, må jeg evt da gå og ta bussen med jentene for å levere mellomste i bhg da

For jeg skal på foreldresamtale med eldste på skolen og jeg kan ikke ha med mellomste dit. Yngste ja, men ikke mellomste. Hun hører og forstår

Uff da fortsatt god bdring
Takk.
I god form i dag.

Men har begynt å spy en liten stund etter at han får antibiotikaen... Så jeg tror han reagerer på den..
Prøver i morgen å spise før medisin og ikke medisin før mat. Så får vi se. Ellers må ha ha noe annet

Titter innom en liten tur fra senga :) håper dere alle har det bra :) her har det gått i ett siden vekkerklokka ringte 05.30, som den gjør hver morgen :P

Titter innom en liten tur fra senga :) håper dere alle har det bra :) her har det gått i ett siden vekkerklokka ringte 05.30, som den gjør hver morgen :P
Akkurat funnet senga selv.

Joda, alt bra her. Vært hjemme i 2 dager med storebror. Fått streptokokker og skarlagensfeber han, så her går det i antibiotika om dagen.
Men i morgen skal jeg på jobb og samboer blir hjemme. Så får vi satse på skole igjen på fredag. Formen er fin igjen, men greit å ha et par dager på antibiotika før han går på skolen igjen med tanke på smittefare. Og så er det greit å ha en dag på å klare å spise igjen. Men i ettermiddag begynte han å kaste opp ganske rett etter dosen med medisin, så lurer på om han reagere litt på den.. Ifølge legevakten skulle vi prøve å gi han medisinen etter eller under måltidet i stedet for før siden appocilin på tom mage kan føre til dette. Med mat i magen ville det kanskje bli bedre. Ellers må han ha en annen type. Så får se i morgen hvordan det blir. Flaks det bare er torsdag med tanke på legekontoret..

Titter innom en liten tur fra senga :) håper dere alle har det bra :) her har det gått i ett siden vekkerklokka ringte 05.30, som den gjør hver morgen :p
Hehe ja travelt. Her har frøkna snudd døgnet helt med sykdom. Zzzz

God morgen.

Sannelig var vi våkne fem i dag også, snuppa og jeg. Før fem faktisk.

De to store har jeg ikke sett noe til enda, og håper de sover lenge enda. De pleide våkne mellom 6.30 og 7 ca.

Mannen tok med seg hunden for å inspisere veien, om det er akseptabelt å kjøre på sommerdekk eller om vi alle må finne ut av bussen. Egentlig synes jeg å ha mellomste hjemme er like lett men pga den foreldresamtalen vil jeg ikke ha henne med meg og hun er lite villig til å være alene hjemme enda. "sitt her og se tv/nettbrett jeg er tilbake så fort jeg kan" er reelt sett helt greit synes jeg, men inkl å gå frem og tilbake blir jeg borte i en time. Være med bort og leke ute på skolen/med broren (som bare skal være med på halve samtalen) synes jeg ikke er en akseptabel løsning siden han er på Sfo og jeg kan ikke ha henne på Sfo....

God morgen! Flere som våkner til smil og morgenskravling fra baby? Det er så koselig❤️

God morgen! Flere som våkner til smil og morgenskravling fra baby? Det er så koselig❤️
God morgen :)
Jeg er våken. Gubben holdt på å forsove seg så jeg måtte nærmest sparke han ut av senga :p

Lille sover ennå :o vanlgvis er jo hun oppe 5, mens jeg ligger lysvåken :p

Satser på det.

Det er litt tilvenning for mor å begynne å være alene hjemme med babyen på ti mnd etter å ha hatt mannen hjemme på heltid siden før hun ble født. Og samtidig stille klokka, og ikke ungene. ;-)
Ja er en uvant situasjon det:)

Blir tullete av å sove godt kun hver fjerde natt. Skal ikke juble fremover når jeg sover mer enn 4 timer i strekk med unntak av tissing noen ganger i halvsøvne, for det later til at jeg jinxer søvna!!

Han på trening til jeg hadde lagt yngste som var urolig (og hostet til hun brakk seg = grøt i senga) så jeg ble liggende med henne en stund (etter å ha tørket opp og ammet i ro) og sovna så han sov da jeg sto opp.

Får høre med ham i morgen
Du får gjøre det:)

Back
Topp